به گفته علیرضا زاکانی شهردار تهران، حوادثی که اخیرا در کشور رقم خورد حکایت از کینه نظام سلطه بر علیه انقلاب اسلامی دارد.

حل معضلات تهران با قرارگاه اجتماعی

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، شهردار تهران گفت: در تهران ظرفیت جمع آوری بیش از ۱۹ هزار معتاد متجاهر وجود دارد.

علیرضا زاکانی شهردار تهران در آئین افتتاح ۳ مجتمع تربیتی، آموزشی و درمانی یاور شهر با بیان اینکه افتخار می‌کنیم در مسیری قرار گرفته ایم که نقطه مقابل دشمن است گفت: امروز دشمن به دنبال ترویج ناامیدی است و تلاش می‌کند با سیاه نمایی نسل جوان را از مجموعه انقلاب اسلامی با فرضیات غلط جدا کند.

زاکانی ادامه داد: اما ما مسیر مقابل دشمن را طی می‌کنیم و ماحصل این مسیر هم نقشه دشمن را به باد می‌دهد و هم آینده‌ای روشن را رقم می‌زند.

حوادث اخیر کشور حکایت از کینه نظام سلطه علیه انقلاب اسلامی است

شهردار تهران تصریح کرد: حوادث اخیر کشور حکایت از کینه نظام سلطه علیه انقلاب اسلامی است و اگر شعارهای ۴۳ سال پیش توانست زلزله بر نظام سیاه دشمن بی اندازد و امروز هم ساختن یک الگو بر اساس عدالت و پیشرفت منجر به از بین رفتن نظام کفر و نفاق می‌شود.

وی با بیان اینکه امروز دولت انقلابی در مسند امور با تلاش شبانه روزی در حال خدمت است اظهار کرد: دولت عزم خود را جزم کرده تا گره‌های کشور را باز کند و مجلس و قوه قضائیه نیز حمایت خود را از دولت اعلام کرده‌اند اما دشمن نمی‌خواهد گره‌ها باز شوند.

زاکانی تصریح کرد: از آغازین روزهای شروع به کار شورای ششم مسئولیت پذیری تجلی پیدا کرد و در بستر این مسئولیت پذیری به دنبال این هستیم تا راهی به سمت تغییر و تحول پیدا کنیم.

شهردار تهران با بیان اینکه مسئولیت پذیری برخواسته از اساس انقلاب اسلامی است گفت: برای آنکه بتوانیم مسئولیت را بپذیریم و کاری شایسته انجام دهیم تلاش کردیم تا با مشارکت و کمک دیگران تهران را بسازیم و جنس ورود ما در مدیریت شهری مشارکت بود.

وی ادامه داد: قرارگاه اجتماعی یکی از برنامه‌های مشارکتی شهرداری تهران است و بیش از ۱۴ دستگاه در این حضور دارند و دست به دست یکدیگر دادند تا معضلات تهران را حل کنند.

زاکانی با بیان اینکه ۱۹ هزار و ۷۰۰ ظرفیت جمع آوری معتادان در تهران وجود دارد گفت: هزار و ۵۰۰ ظرفیت در مرکز یاور شهر ۹ و بیش از ۲۵۰ ظرفیت دیگر نیز در مراکز یاور شهر ۷ و ۸ ایجاد می‌شود.

شهردار تهران با بیان اینکه گام بعدی شهرداری جمع آوری کودکان کار است اظهار کرد: امیدواریم با همکاری بهزیستی بتوانیم ظلمی که به کودکان شده را از بین ببریم.

وی ادامه داد: همچنین وظیفه خدمت به متکدیان نیز از جمله برنامه‌های شهرداری تهران است و حمایت از خانواده آنها نیز وظیفه شهرداری تهران است.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید