۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۸
کد خبر: 55392417

در چارچوب هفته هشتم، استقلال و فولاد به مصاف کدیگر رفتند و به تساوی دست یافتند اما مربی استقلال به شدت نسبت به اشتباهات داوری در این دیدار و گرفته نشدن سه خطای پنالتی اعتراض کرد.

خشم بی‌پایان مربی استقلال

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، استقلال و فولاد در چارچوب هفته هشتم به تساوی یک بر یک دست یافتند. روی ماتا، دستیار ساپینتو در نشست خبری گفت: ما در طول بازی بهترین بودیم. در مقابل دو تیم بازی کردن خیلی سخت است. این هم یک بی‌احترامی به استقلال بود. ما سال گذشته قهرمان بودیم و می‌خواهیم یک بار دیگر قهرمان شویم. تا الان باید ۶ امتیاز بیشتر کسب می‌کردیم که می‌توانست ما را جلوتر بیاندازد. واقعا نمی‌فهمیم چرا این اتفاقات (اشتباهات داوری) رخ می‌دهد. امروز سه پنالتی ما را نگرفتند. ما دلقک هستیم؟ نه ما نیستیم. ما فوتبال بازی می کنیم و قوانین باید رعایت شود.

وی ادامه داد: سه پنالتی‌ که امروز نگرفتند در مقایسه با تیمی که هفته گذشته پنالتی گرفتند، واقعا نمی‌توانم چیزی بگویم. واقعا تمام کنید. سرمربی ما را بیرون می‌اندازند و الان هم پنالتی ما را نمی‌گیرند. ما خوب کار می‌کنیم و لایق برد هستیم.

در ادامه روی ماتا حاضر به پاسخگویی نشد و نشست خبری را ترک کرد.

عملکرد فاجعه آمیز داوران

زرندی، مدیر رسانه‌ای استقلال در این نشست خبری گفت: عملکرد داوران در بازی‌های استقلال فاجعه آمیز است. یک پنالتی برای ما نگرفتند که بازیکن حریف در حد فینال المپیک روی بازیکن ما چهار فن می‌زند. استقلال مستحق برد بود. عملکرد داور خیلی ضعیف بود. استقلال به اندازه چند سال از اشتباه داوران ضربه خورده است. این حرف کارشناسان داوری در برنامه‌های مختلف است. نمونه آن بازی با سپاهان، پیکان و ملوان بود. عملا استقلال در این مسابقه قربانی شد. همه صحنه‌ها اشتباه قضاوت شد. واقعا نمی‌دانیم به کجا اعتراض کنیم؟ چه کسی می خواهد فریاد استقلال را بشنود؟ ما در ورزشگاه خانگی خودمان قربانی می‌شویم. طرف حساب ما کمیته داوران و سازمان لیگ نیست.

او ادامه داد: از ریاست فدراسیون فوتبال می‌خواهیم به این افتضاح داوری ورود کند. حق تیم استقلال در خانه خورده می‌شود. صحنه‌هایی را برای استقلال پنالتی نمی‌گیرند که برای تیم‌های دیگر به اشتباه پنالتی می‌گیرند و پیشکسوت این تیم‌ها هم معترض هستند چرا پنالتی گرفته می‌شود؟ اگر نمی‌خواهند استقلال برنده شود و می‌خواهد به هر قیمتی باید متوقف شود، به خودمان بگویند. اشتباه داوری چند بازی باید تکرار شود؟ اگر فکر می‌کنند ما را می‌توانند متوقف کنند، به ما بگویند. ما شکایت می‌کنیم و مستندات را هم می‌فرستیم. از شخص رییس فدراسیون فوتبال می‌خواهیم به این اشتباهات ورود کند. اگر یکی، دو بازی این اتفاق رخ می‌داد می‌گفتیم اشتباه شده است اما چند بازی باید تکرار شود؟

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید