۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۹
کد خبر: 55392384

جزیره کیش پر از جاذبه‌های درجه یک است و در این میان مراکز خرید کیش با قیمت مناسب از دلچسب‌ترین این جاذبه‌ها است که به آن می‌پردازیم.

مراکز خرید کیش با قیمت مناسب

سلام نو _ سرویس گردشکری: یکی از تفریحات در سفر به جزیره، رفتن به مراکز خرید کیش با قیمت مناسب است چرا که می‌توان لیستی از نیازها و اقلامی که مدت‌هاست موفق به خریداری آن نشدیم حالا با قیمتی مقرون به صرفه در مرکزهای خرید پیدا و تهیه کنیم. این مقصد گردشگری سالانه ۲ میلیون مسافر را به خود می‌بیند و یکی از جذاب‌ترین دلایل سفر به آن خرید کردن است، حال چه بهتر که خرید با قیمت مناسب صورت پذیرد که در این حالت لذت سفر و کار دو چندان می‌شود.

زمان مناسب برای خرید با قیمت مناسب

برای مراجعه به مراکز خرید کیش با قیمت مناسب هر فصلی بهترین زمان است، سفر به منطقه آزاد کیش در هر زمانی از سال ویژگی‌های خاص خود را دارد و گفتنی است که به طور معمول تابستان به دلیل وجود جشنواره‌های تابستانه حجم بالایی از مسافر را به خود می‌بیند و طبیعی است که در مراکز خرید حراج دیده نمی‌شود. بسیاری نیز با توجه به شرایط آب‌وهوایی جزیره که به سبب قرارگیری در جنوب ایران و در دل آب‌های خلیج همیشه فارس گرم و مرطوب است، تصمیم به سفر در فصول سرد سال دارند.

۳ مرکز خرید کیش با قیمت مناسب

خرید از مراکز خرید کیش با قیمت مناسب می‌تواند یکی از جالب‌ترین کارهایی باشد که در سفر به جزیره انجام‌پذیر است، بنابراین اگر به دنبال این هستیم که خریدی مطلوب و رضایت‌بخش داشته باشیم بهترین اقدام پیش از هر چیز تهیه یک لیست از اقلام و کالاهایی است که دوست داریم در این سفر به اقتصادی‌ترین شکل ممکن تهیه کنیم. اتفاق مثبت در همراه داشتن لیست خرید این است که با رفتن به پاساژهایی که کالاهایی با قیمت مناسب ارائه می‌دهند تنها اقلامی را خریداری می‌کنیم که واقعا نیاز داریم و نه بیشتر از آن.

مرکز خرید مروارید: از قدیمی‌ترین و مشهورترین مراکز خرید کیش با قیمت مناسب است که با داشتن ۲۰۸ واحد تجاری به خوبی طیف وسیعی از کالاها را عرضه می‌کند، کالاهایی در زمینه پوشاک، لوازم خانگی، لوازم بهداشتی و آرایشی، کیف و کفش، وسایل آشپزخانه و مواد غذایی در این مرکز به فروش می‌رسد. وجود اجرای زنده موسیقی، رستوران و کافه از ویژگی‌های خوب و جذاب این مرکز خرید است که سبب شده ساکنان از خرید خود در آن خاطره‌ای دلنشین با خود داشته باشند.

نشانی: میدان امیرکبیر، بلوار مروارید، مرکز خرید مروارید

مراکز خرید کیش با قیمت مناسب

بازار مریم: این بازار به عنوان یکی از مراکز خرید کیش با قیمت مناسب در حال فعالیت است و یک مرکز روباز به حساب می‌آید. مریم دارای ۵۲ غرفه یا واحد تجاری است که می‌توان در آن چمدان مسافرتی، پوشاک، کیف و کفش را با قیمتی مناسب و به نحوی مقرون به صرفه تهیه کرد و یک خرید رضایت‌بخش را تجربه کرد. در میان محوطه مریم، یک کافه و فضای سبز وجود دارد که به طریقی خستگی ناشی از راه رفتن و گشت‌وگرد برای خرید را بر طرف می‌کند.

نشانی: خیابان سنایی، بازار مریم.

بازار پارس خلیج: این مرکز نیز از دیگر مراکز خرید کیش با قیمت مناسب به شمار می‌آید و بیش از ۳۰ سال است که در محله‌ای قدیمی به نام صفین اجناس متفاوت و متنوعی را در حوزه پوشاک، لوازم بهداشتی، لوازم خانگی، لوازم آرایشی، کیف و کفش ارائه می‌دهد. با توجه به وجود کالاهایی مقرون به صرفه در این بازار، بسیاری آن را برای خرید لوازم مورد نیاز برای شروع زندگی انتخاب می‌کنند تا خریدی اقتصادی را تجربه کنند. با در نظر گرفتن نزدیکی پارس خلیج با اسکله تفریحی میرمهنا، پیشنهاد می‌شود اگر برای قدم زدن و تفریح به این پارک می‌روید حتما سری به این مرکز خرید بزنید و مطمئن باشید با دستان پر از آن بیرون می‌آیید.

نشانی: شهرک صفین، میدان سعدی، خیابان میرمهنا، بازار پارس خلیج

مراکز خرید کیش با قیمت مناسب

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید