طبق گفته عابد حقدادی، سرپرست فدراسیون ژیمناستیک، برای فراهم شدن شرایط ثبت نام کاندیداها حداکثر در یک دوره سه یا چهار ماهه برای انجام فرآیند انتخابات لازم است.

انتخابات ژیمناستیک تا چهار ماه دیگر برگزار می‌شود

به گزارش سلام نو، عابد حقدادی در گفت و گو با ایسنا، در مورد زمان ثبت نام از کاندیداهای فدراسیون ژیمناستیک اظهار کرد: فعلا که زود است بخواهیم در مورد این موضوع صحبت کنیم. طبق دستوری که وزارت ورزش داده مشغول انجام امورات جاری فدراسیون هستیم. به محض اینکه مقداری کارهای عقب افتاده انجام شود روند انتخابات و ثبت نام‌ها را انجام می‌دهیم.

سرپرست جدید فدراسیون ژیمناستیک در پاسخ به این سوال که این فرآیند چه مقدار زمان خواهد برد گفت: باید در ابتدای کار شرایطی که برای ثبت نام از کاندیداها لازم است را فراهم کنیم. دور قبل هم یکبار این کار انجام شده اما منجر به برگزاری انتخابات نشد. فکر می‌کنم حداکثر در یک دوره سه یا چهار ماهه باید فرآیند انتخابات برگزار شود.

وی در مورد بازگشت محسن سلیمانی به عنوان دبیر به فدراسیون ژیمناستیک گفت: نه فعلا ابلاغی برای کسی صادر نشده است و امورات جاری را همان دوستانی که در زمام مرزوقی انجام می دادند پیش می برند. این هفته هم مسابقات استعدادهای برتر را در رشته ترامپولین داریم که در ساری انجام می‌شود.

حقدادی در مورد اینکه ایمیل فدراسیون فعال شده است یا هنوز در اختیار رییس قبلی است، اظهار کرد: پیگیری‌هایی را از طریق کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش انجام می‌دهیم که با تعامل با فدراسیون جهانی مشکل را حل کنیم و امیدواریم این مشکل حل شود.

او در پاسخ به این سوال که رییس قبلی ایمیل را پس نداده است، گفت: ایمیل چیز شخصی است و قرار نیست که پس بدهند. ارتباط ما با فدراسیون جهانی از طریق ایمیل است. ما هم دسترسی به ایمیل پیشین نداریم که بدانیم به چه صورت است اما براساس شنیده‌ها می‌گوییم. یک ایمیل که ساخته می‌شود برای فرد است و برای آن سازمان نیست. این موضوع را قرار است حل کنیم. دوستان هم همکاری می‌کنند و هیچ بازخوردی مبنی بر عدم همکاری از هیچ فردی به فدراسیون داده نشده است.

سرپرست فدراسیون در مورد رفع مشکلات اساسنامه فدراسیون گفت: باید اساسنامه ای که در دست است را بررسی و به اساسنامه‌ای که به تصویب هیات دولت و تایید وزارت ورزش رسیده است نزدیک کنیم تا بتوانیم با هماهنگی و هم سویی در کشور مجمع را برگزار کنیم. این هم یکی از اقداماتی است که پیش نیاز برگزاری مجمع انتخاباتی است و حتما در دستور کار ما است.

وی در خصوص انتخابات کمیسیون ورزشکاران، مربیان و داوران نیز گفت: فعلا تا در مورد اساسنامه به جمع بندی نرسیم نمی‌توان در مورد این موضوع اظهار نظر کنیم. نمی‌شود در مورد لغو شدن انتخابات کمیسیون های قبلی هم اظهار نظر کرد. باید اول اساسنامه تصویب شود و بعد طبق اساسنامه جدید تصمیم بگیریم.

حقدادی در مورد مسابقات بین المللی پیش روی ژیمناست‌ها اظهار کرد: فعلا رویداد خاصی نیست. فقط اعزام احمد کهنی به قهرمانی جهان است که امیدواریم بتوانیم او را اعزام کنیم. این رویداد حدود ۲۵ روز آینده انجام می‌شود.

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید