۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۵
کد خبر: 55392319

جزیره کیش مقصدی جذاب و تجربه کردنی است و برای خرید گزینه مطلوبی به شمار می‌رود. در ادامه ارزانترین مراکز خرید کیش معرفی می‌شود.

ارزانترین مراکز خرید کیش

سلام نو _ سرویس گردشگری: منطقه آزاد کیش یکی از بهترین انتخاب‌ها برای خرید کردن است چرا که علاوه بر داشتن ارزانترین مراکز خرید کیش در کنار گران‌ترین‌ها، مهیا بودن کالاهای باکیفیت نیز پروسه خرید را بی‌دغدغه می‌کند. این جزیره هر ساله جمعیت قابل توجهی مسافر و گردشگر، از داخل و خارج کشور عزیزمان ایران به خود جذب می‌کند و شمار زیادی از این جمعیت فارغ از دیدن جاذبه‌های طبیعی و گردشگری کیش تمایل به خرید از مراکز خرید متعدد و متنوع آن دارند، از این رو به سهولت می‌توان در این مراکز اقلام مورد نظر را یافت و خریداری نمود.

بهترین زمان خرید کردن در کیش

ارزانترین مراکز خرید کیش در تمام فصول سال به نسبت پاساژهای دیگر کیش کالای خوش قیمت ارائه می‌دهند، این در حالی است که به طور کلی جزیره کیش با قرارگیری در دل آب‌های خلیج همیشه فارس به لحاظ شرایط آب‌وهوایی دارای اقلیم گرم و مرطوب است و از این جهت بسیاری برای تجربه هوای مطلوب و مطبوع در بازه زمانی اواسط پاییز تا اوایل بهار به کیش سفر می‌کنند. تابستان به دلیل جشنواره‌های تابستانه، تعداد مسافران به نسبت بیشتر است و به همان اندازه میزان حراج‌ها کمتر اما در اردیبهشت و خرداد، همین‌طور مهر تا آذر حجم مسافران کمتر و میزان حراج کالاها بیشتر می‌شود.

3 مرکز خرید ارزان کیش

مرکز خرید پانیذ: زمانی که صحبت ارزانترین مراکز خرید کیش به میان می‌آید، پانیذ بی‌شک یکی از آن‌ها است. پانیذ، مرکز خریدی دو طبقه با 208 واحد تجاری که انواع کالاها در زمینه پوشاک، کیف و کفش، لوازم خانگی، لوازم دیجیتال، لوازم آرایشی و بهداشتی همین‌طور مواد غذایی و شکلات را با قیمتی مناسب و به صرفه ارائه می‌دهد. وجود کافه در مرکز خرید پانیذ سبب شده تا بعد از گشت‌وگرد فراوان در آن، بتوان در فضایی خوب برای رفع خستگی نشست و استراحت کرد.

نشانی: خیابان فردوسی، مقابل هایپر مارکت کیش، مرکز خرید پانیذ

ارزانترین مراکز خرید کیش

مرکز خرید مرجان: از ارزانترین مراکز خرید کیش می‌توان به مرکز خرید مرجان اشاره کرد، این بازار در شرق جزیره واقع شده و برای یک خرید مقرون به صرفه بسیار انتخاب درخور توجهی است. بیش از 30 سال از فعالیت مرکز خرید مرجان می‌گذرد و بسیاری از ساکنان و مسافران جزیره برای خرید به آن مراجعه می‌کنند. در طبقه همکف این بازار آکواریومی با 800 گونه آبزی وجود دارد و نظر تعداد زیادی از مراجعین را به خود جذب می‌کند، خرید انواع و اقسام کالاها از جمله پوشاک زنانه، مردانه و بچه‌گانه با قیمتی مناسب و کیفیتی مطلوب در این مرکز امکان‌پذیر است.

نشانی: جاده جهان، بازار مرجان کیش

بازار زیتون کیش: این بازار جزء ارزانترین مراکز خرید کیش به شمار می‌رود و با قرارگیری در ساحل غربی آن و نیز با قدمتی 25 ساله، به عنوان مرکز خریدی کوچک که اجناسی چون لوازم خانگی، پوشاک، اسباب بازی، کیف و کفش را با قیمتی مناسب عرضه می‌کند در حال فعالیت است. بازار زیتون 96 واحد تجاری دارد و به دلیل نزدیکی با اسکله تفریحی کیش، گزینه جذابی برای تمام کسانی است که برای گشت‌وگذار یا قدم زدن به اسکله می‌روند.

بازار زیتون در خود رستوران و کافه جای داده و این سبب شده تا بعد از خرید، وقتی که به مقادیر زیاد خسته و گشنه هستیم بتوانیم به راحتی از غذاهای ایرانی، اصطلاحا فست فود و جنوبی که در منوی رستوران است سفارشی ثبت کنیم و لذت ببریم یا به کافه آن برویم و خودمان را به صرف کیک، دسر، آبمیوه و قهوه مهمان کنیم و آن‌چه خریدیم را مرور کنیم تا خریدی که داشتیم را خاطره‌انگیزتر به پایان برسانیم. نشانی: تقاطع خیابان ساحل و فردوسی، بازار زیتون کیش

ارزانترین مراکز خرید کیش

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید