۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۷
کد خبر: 55392295

جزیره کیش از مقاصد مهم گردشگری و یکی از هیجان‌انگیزترین کارها در آن خرید است، با ما همراه باشید تا درباره گرانترین مراکز خرید کیش بدانیم.

گرانترین مراکز خرید کیش

سلام نو _ سرویس گردشگری: منطقه آزاد کیش یکی از جذاب‌ترین مقصدهای سفر در جنوب ایران به شمار می‌آید و رفتن به گرانترین مراکز خرید کیش کاری است مهیج. این جزیره ۹۱.۵ کیلومتر مربعی با داشتن جاذبه‌های طبیعی و گردشگری و نیز هتل‌های با کیفیت و مراکز خرید متعدد از جمله نقاط دیدنی کشورمان ایران است و به همین جهت سالانه ۲ میلیون مسافر و گردشگر از داخل و خارج کشور به آن سفر می‌کنند و علایق و سلایق متفاوت و محترمشان به راحتی و با خشنودی مرتفع می‌شود.

مراکز خرید لوکس و گران کیش

مراجعه به گرانترین مراکز خرید کیش از دلایل مهم سفر به این جزیره است، شمار زیادی از گردشگران برای گشت‌وگذار در این مرکزها و البته خرید اقلام گوناگون به آن سفر می‌کنند و این نقطه جذاب نیز به بهترین شکل پاسخ این شوق و ذوق را می‌دهد. در حال حاضر تعدادی از پاساژها و مرکزهای خریدی که در جزیره کیش وجود دارند از میان مراکز خرید متعدد آن، لوکس و گران محسوب می‌شوند و گفتنی است مرکزهای خرید رویا مال، دامون، کوروش و سارینا در همین دسته مراکز جای می‌گیرند.

۳ مرکز خرید گران کیش

مرکز خرید رویا مال: در لیست گرانترین مراکز خرید کیش، رویا مال به عنوان یکی از جدیدترین مراکز خرید به شمار می‌رود و در آن امکان خرید برندهای مشهور به سهولت وجود دارد. ۹۰ واحد تجاری این مرکز خرید در دو طبقه فعال هستند و می‌توان از آن‌ها علاوه بر انواع پوشاک و لوازم آرایشی، لوازم خانگی و کالای خواب نیز با کیفیتی مثال‌زدنی تهیه کرد. در صورتیکه تمایل به خرید کالای برند در زمینه پوشاک زنانه، مردانه و بچه‌گانه همین‌طور کیف و کفش و نیز زیورآلات و لوازم آرایشی و بهداشتی، عطر و لوازم جانبی باشد، بی‌شک رویا مال یکی از بهترین گزینه‌ها است.

نشانی: خیابان رودکی، مرکز خرید رویامال کیش

گرانترین مراکز خرید کیش

مرکز خرید دامون: این مرکز جذاب عمری ده ساله دارد و یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید کالاهای برند به حساب می‌آید. دامون با داشتن واحدهای تجاری پر شمار توانسته به خوبی انواع پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، طلا و جواهر، مواد غذایی و کامپیوتر را تحت پوشش قرار دهد. در دامون با خیالی آسوده می‌توان به خرید لباس زنانه، مردانه و بچه‌گانه برند پرداخت و بعد برای عزیزان از واحدهای آرایشی و بهداشتی و حتی شکلات، سوغاتی تهیه کرد.

یکی از فضاهای خوب و مطلوب در گرانترین مراکز خرید کیش، وجود فود کورت است که سبب می‌شود قبل یا بعد از خریدی دل‌پذیر به آن‌ها مراجعه کرد و حسابی غذاهای باکیفیت تجربه کرد. مرکز خرید دامون کیش نیز از این قاعده مستثنی نیست و پیشنهاد می‌شود پس از خریدی دلچسب، به فود کورت آن رفت تا با خوردن غذایی با کیفیت و مطبوع خاطره‌ای به یادماندنی از سفر به کیش و خرید از این مرکز به محل اقامت بازگشت، لازم به ذکر است فود کورت دامون تمام غذاهای ملل، ایرانی و اصطلاحا فست فود را در خود جای داده.

نشانی: خیابان وصال، مرکز خرید دامون

مرکز خرید کوروش: این مرکز به دلیل ارائه برندهای معتبر و مشهور جزء گرانترین مراکز خرید کیش قرار گرفته است، از این رو می‌توان اقلامی نظیر پوشاک، لوازم ورزشی، لوازم دیجیتال و کیف و کفش را از برندهایی که در آن شعبه دارند خریداری کرد. حسن این مجموعه بعد از ارائه کالاهای برند، وجود کافه و رستوران‌های مختلف است که امکان استراحتی توأم با خوردن غذایی لذت‌بخش و با کیفیت یا نوشیدن فنجانی قهوه را فراهم کرده. کوروش در میدان مرجان و ابتدای بلوار پارس واقع شده و مشتریان خاص خود را می‌طلبد.

گرانترین مراکز خرید کیش

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید