مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال ایران با رئیس فدراسیون‌فوتبال کویت دیدار و گفت‌وگو کرد.

دیدار روسای فدراسیون‌های فوتبال ایران و کویت

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال امروز به دعوت عبدالله احمد ربیع، همتای کویتی خود در محل این فدراسیون حضور یافت و نشستی را برگزار کرد.

در این دیدار که حسین شمس، پیشکسوت ارزنده فوتسال کشور هم حضور داشت، رییس فدراسیون فوتبال کویت ضمن تبریک صعود تیم ملی ایران، ابراز امیدواری کرد که این تیم همانند جام جهانی 2018 نماینده شایسته‌ای برای قاره آسیا در جام جهانی 2022 قطر باشد.

وی همچنین با اظهار تمایل برای بهره‌مندی از تجربیات ایران جهت توسعه و بازسازی فوتبال کویت، نسبت به امضا تفاهم‌نامه همکاری بین 2 کشور ابراز تمایل کرد.

رییس فدراسیون فوتبال کویت همچنین پیشنهاد داد که در آینده‌ای نزدیک مسابقه‌ای به شکل سوپرکاپ بین تیم‌های قهرمان باشگاهی 2 کشور برگزار شود.

عبدالله احمد ربیع در این دیدار، با تبریک انتخاب دوباره مهدی تاج به عنوان رییس فدراسیون فوتبال ایران، برای وی در این سمت آرزوی موفقیت کرد.

رییس فدراسیون فوتبال کشورمان هم ضمن تقدیر از فدراسیون فوتبال کویت در برگزاری مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا، از آمادگی ایران جهت همکاری‌های آتی 2 فدراسیون در آینده خبر داده و ابراز امیدواری کرد که با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تیم‌های ملی فوتبال ساحلی و فوتسال ایران در ماه‌های آتی عناوین دومی و سومی خود در جام جهانی را تکرار کنند.

انتهای پیام/

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید