امروزه ارزهای دیجیتال هیاهوی زیادی در دنیا به پا کرده اند و شاید این باعث شده که افراد زیادی از جمله شما که در حال خواندن این مطلب هستید جذب این بازار جذاب و پر ریسک شوید.

خرید تتر بدون احراز هویت | فروش تتر بدون احراز هویت

اگر به دنبال راه های کسب درآمد از ارزهای دیجیتال هستید باید بدانید که روش های زیادی در این حوضه وجود دارد که شما میتوانید با درگیر کردن وقت و سرمایه خود کسب درآمد کنید، البته راه هایی هم وجود دارد که بدون اینکه سرمایه خود را درگیر کنید سود به دست آورید اما سودی که از این طریق به دست می آورید ممکن است بسیار ناچیز باشد.

اگر بخواهیم روش های کسب درآمد از ارزهای دیجیتال را به شما توضیح دهیم در ادامه با ما همراه باشید.

قبل از اینکه بخواهیم از روش های کسب درآمد با شما صحبت کنیم، حتما اطلاع دارید برای خرید ارزهای دیجیتال احراز هویت های سخت گیرانه ای از کاربرانی که قصد خرید تتر یا ارزهای دیجیتال دیگر را دارند گرفته می شود، اما علت این کار چیست؟

در گذشته احراز هویت برای خرید ارز یا طلا یک امرعادی برای جلوگیری از پولشویی صورت می گرفت، با پیشرفت تکنولوژی و ظهورارزهای دیجیتال پول شویی و فیشینگ گسترش پیدا کرد و خرید ارزهای دیجیتال راه آسان تری برای تبدیل و از بین بردن رد پول به شمار می رفت در نتیجه برای هرگونه خرید ریالی ضروری شد که کاربران احراز هویت کنند تا اطمینان حاصل شود که وجه ریالی فاقد هرگونه مشکل باشد.

خرید تتر بدون احراز هویت

مسئله احراز هویت یا وریفای حساب کاربری با مدارک هویتی برای خرید ارزهای دیجیتال یک موضوع پیش پا افتاده می باشد که برای پیشگیری از پول شویی و فیشینگ انجام می پذیرد.

هنگامی که شما قصد احراز هویت در یک صرافی را دارید و شاید نگران امنیت مدارک خود هستید لازم است که بدانید که صرافی های معتبر و با سابقه، امنیت مدارک شما را تامین می کنند و نمی توانند هیچ سواستفاده ای از مدارک شما داشته باشند و لازم است بدانید که این کار به ضرر شما نبوده بلکه باعث این می شود که اگر کسی حساب بانکی شما را خالی کرد نتواند به راحتی با خرید ارز دیجیتال از خود رد گم کند و پول شما را چنج کند. ولی اگر مجبور به احراز هویت باشد هیچ وقت این ریسک را نمی کند و خرج کردن آن پول بدون اینکه ردی از خود به جا بگذارد غیر ممکن می شود.

در انتها روش های اتوماتیک و آسانی که شما میتوانید بدون ارسال مدارک احراز هویت کنید و خرید تتر بدون احراز هویت انجام دهید را معرفی میکنیم.

خرید تتر بدون احراز هویت | فروش تتر بدون احراز هویت

فایده احرازهویت برای کاربر چه می باشد؟

دریافت احراز هویت برای کاربرانی که قصد سوء نداشته و صرافا برای درآمدزایی وارد بازار ارزهای دیجیتال شده اند این است که عرصه برای سارقین حساب های بانکی تنگ تر می شود و اگر از حساب شخصی وجهی دزدیده شود دیگر به راحتی نمیتوان رد آن را از بین برد.

احراز هویت چه مراحلی دارد؟

معمولا در اکثر صرافی های ارزهای دیجیتال احراز هویت به صورت سنتی انجام می شود و شما بعد از طی مراحل دشوار شما امکان برداشت دلاری تا 48 ساعت را نخواهید داشت و این برای کسی که میخواهد از مارکت ارزهای دیجیتال سود کسب کند و از دست دادن زمان از اهمیت بالایی برخوردار است کمی ناخوشایند است.

اما این پایان کار نیست؛ زیرا طبق برسی های صورت گرفته محدود صرافی هایی در زمینه ارزهای دیجیتال وجود دارد که سیستم احراز هویت اتوماتیک داشته و شما بدون اینکه نیاز باشد به روش سنتی مدارک خود را ارسال کنید تنها با کد ملی و شماره تماس خود به صورت اتوماتیک در کسری از دقیقه احراز هویت کرده و خرید تترUSDT بدون احراز هویت را تجربه کنید.

صرافی پی ام ایکس چنج با نشانی pmxchange.co یکی از صرافی های معتبر می باشد که به صورت تمام اتوماتیک میتوانید احراز هویت کنید و حتی خرید و فروش تتر بدون احراز هویت اتوماتیک را هم در این صرافی نیز تجربه کنید.

روش های کسب درآمد از مارکت ارزهای دیجیتال

استیک کردن، بازی های بلاکچینی، شرکت در ایردراپ ها و ترید کردن از جمله روش های است که شما در حوزه ارزهای دیجیتال میتوانید از انها کسب درآمد دلاری داشته باشید که در اینجا بیشتر میخواهیم به ترید کردن بپردازیم، در ادامه با ما همراه باشید.

ترید کردن در ارزهای دیجیتال

ترید و معامله کردن در ارزهای دیجیتال یک از روش های پرطرف دار کسب درآمد می باشد که لازمه تجربه و دانش خاصی می باشد و اگر شما بدون اینکه آموزش دیده باشید وارد آن شوید قطعا متضرر خواهید شد. یکی از ابزار های اساسی برای معامله و تریدکردن در صرافی هایی از جمله پی ام ایکسچنج تتر یا USDT می باشد. تتر به عنوان یک استیبل کوین گزینه امنی برای تریدر ها می باشد که در زمان سیو سود و خارج شدن از بازار در هنگام نوسانات مورد استفاده قرار می گیرد.

همانطور که در بالا عنوان شد لازمه ترید کردن کسب دانش کافی تکنیکال و فاندامنتال می باشد. شما برای اینکه تحلیل های تکنیکال و فاندامنتال را برای یک تریدر حرفه ای شدن به خوبی یاد بگیرید باید منابع آموزشی خوبی را تهیه کنید. همچنین اگر به زبان انگلیسی مسلط باشید میتوانید آموزش های حرفه ای را از طریق شبکه های اجتماعی انگلیسی زبان فرا بگیرید.

تحلیل تکنیکال چیست؟

درتحلیل تکنیکال شما به برسی نمودارها، کندل ها و اندیکاتور ها پرداخته و گذشته قیمت را مورد برسی قرار می دهید.

تحلیل های دیگری وجود دارد که ترکیب آنها با تحلیل تکنیکال علمکرد بهتری از خود نمایش می دهد و یکی از مهم ترین آنها تحلیل پرایس اکشن می باشد.در تحلیل پرایس اکشن شما به برسی رفتار قیمت و نحوه بسته و باز شدن قیمت تمرکز می کنید.

تحلیل فاندامنتال چیست؟

اهمیت تحلیل فاندامنتال اگر بیشتر از تحلیل تکنیکال نباشد کمتر هم نیست. درواقع تحلیل فاندامنتال مانند یک سوخت عمل کرده با باعث رشد یک ارزدیجیتال می شود و دلیل اصلی رشد آن محصوب میشود. وقتی یک خبر مثبت برای یک ارزدیجیتال منتشر می شود تقاضا در آن ارزدیجیتال افزایش می یابد و تریدار هایی که تتر خریداری کرده اند و یا در زمان کم امکان خرید تتر را دارند، تتر های خود را به صرافی منتقل کرده و با برسی هایی که انجام داده اند ارزدیجیتال مورد نظر را خریداری کرده و سود کسب می کنند.

از کجا و چگونه بدون احرازهویت تترخریداری کنیم؟

شما برای خرید تتر از پی ام ایکس چنج pmxchange.co نیاز به ارسال مدارک ندارید و تنها با یک شماره موبایل و کد ملی میتوانید در زمان کمی به صورت تمام اتوماتیک اقدام به ثبت اطلاعات خود و خرید تتر بدون احراز هویت و فروش تتر بدون احراز هویت را انجام دهید.

خرید تتر بدون احراز هویت | فروش تتر بدون احراز هویت

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید