باتوجه به اینکه تیم فوتبال پورتو با درخشش طارمی در دیدار برابر براگا هفته بسیار خوبی را سپری کرد، مهدی طارمی در ترکیب منتخب هفته هشتم پرتغال قرار گرفت.

مهدی طارمی گل سرسبد بهترین‌های لیگ پرتغال

به گزارش سلام نو به نقل از خبرآنلاین، تیم فوتبال پورتو هفته بسیار خوبی را سپری کرد. آنها در زمین خود با نتیجه چهار بر یک از سد براگایی گذشتند که هیچ شکستی را متحمل نشده بود و شب گذشته نیز با نتیجه ۲ بر صفر، بایر لورکوزن را از پیش روی برداشتند.

مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو در هر ۲ مسابقه درخشان ظاهر شد. او مقابل براگا، روی گل‌های اول و دوم، پاس منجر به‌پاس گل را به استفن اوستاکیو و په‌په داد و این بازیکن با استفاده از پاس طلایی طارمی، برای اوا نیلسون و استفن اوستاکیو گلسازی کردند.

خود طارمی نیز در دقیقه ۶۳ و در شرایطی که در موقعیت تک‌به‌تک قرار گرفته بود و می‌توانست گل بزند، با یک پاس در عرض، په‌په را در مقابل دروازه خالی قرار داد تا او بتواند گل چهارم پورتو را وارد دروازه حریف کند.

سازمان لیگ پرتغال ساعتی پیش اقدام به انتشار ترکیب منتخب هفته هشتم کرد که در خط حمله، نام مهدی طارمی دیده می‌شود. باوجوداینکه مهاجم ایرانی در دیدار با براگا گلزنی نکرد، اما اثر مستقیم او روی سه گل پورتو باعث شد تا او در جمع یازده بازیکن اصلی قرار بگیرد.

مهدی طارمی در جمع بهترین‌های لیگ پرتغال/عکس

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید