پس از شکست منچستریونایتد در مقابل سیتی اریک تن هاگ، سرمربی این تیم، از عملکرد بازیکنانش انتقاد کرد و این شکست را غیرقابل قبول دانست.

انتقاد تند تن هاگ به باخت مقابل سیتی

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، یونایتد در پایان دربی با نتیجه سنگین ۶ بر ۳ شکست خورد. آن‌ها در نیمه اول بازی ۴ گل از رقیب همشهری دریافت کردند و سرمربی اریک تن‌هاگ معتقد است بازیکنانش باور کافی نداشتند. وی در کنفرانس بعد از بازی گفت: همه چیز خیلی ساده پیش رفت، ما به اندازه کافی به خود باور نداشتیم. اگر به خودتان باور نداشته باشید پیروزی هم نخواهید شد. این شکست غیرقابل قبول است. ما در اجرای اهداف خود بی‌نظم بودیم و خورد شدیم. این اتفاقی است که امروز رخ داد. ما جلو بازی نکردیم و شجاع نبودیم. فضاهایی برای بازی داشتیم اما آنقدر شجاع نبودیم که از آن‌ها استفاده ببریم.

تن هاگ افزود: باید به سیتی تبریک گفت، اما آن‌ها نبردند، این ما بودیم که خیلی بد بازی کردیم و باختیم. همه چیز به باور شخصی و تیمی باز می‌گردد. در بین دو نیمه تغییراتی ایجاد کردیم و در نیمه دوم منچستریونایتد متفاوتی را دیدیم. توانستیم موقعیت‌های بیشتری خلق کنیم و در نهایت سه گل زدیم. ما هواداران را ناامید کردیم و اکنون نمی‌توانم به چیزهای مثبت فکر کنم.

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید