پس از برتری در اولین دیدار مسابقات گروه I مقدماتی قهرمانی آسیا، حسین عبدی، سرمربی تیم فوتبال نوجوانان ایران، از شرایط و جو قبل از بازی صحبت کرد.

نگرانی ایران برای مقابله با فوتسال قرقیزستان

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، حسین عبدی پس از برتری ۳ بر صفر تیم فوتبال نوجوانان ایران مقابل لائوس در اولین دیدار مسابقات گروه I مقدماتی قهرمانی آسیا، اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود. بازی اول برای همه نگران کننده است. می دانیم بچه‌ها به دلیل نداشتن تجربه لازم، استرس دارند.

وی افزود: از تیم لائوس هیچ بازی‌ای در هیچ جا ندیده بودیم. سعی کردیم در نیمه اول این تیم را محک بزنیم. تیم خیلی خوبی در حالت دفاعی و ضد حمله بود اما بچه‌ها در نیمه اول موقعیت‌های خیلی زیادی را از دست دادند. در نیمه دوم هم همین طور. دروازه‌بان و دفاع خیلی خوب‌شان توانست این حملات را دفع کند.

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان کشورمان تصریح کرد: با تغییر روش توانستیم حریف را به عقب برانیم و ۳ گل زدیم‌. حتی در ثانیه‌های آخر گلزنی کردیم. اگر بازی بین ۳ تا ۵ دقیقه دیگر ادامه داشت، می‌توانستیم ۳-۲ گل دیگر هم بزنیم.

عبدی درخصوص دیدار بعدی تیمش مقابل قرقیزستان میزبان، توضیح داد: اطمینان دارم بازی سنگینی خواهد بود. خوشبختانه الان با خیال راحت می‌توانیم دیدار این تیم با هنگ‌کنگ را ببینیم. آن‌ها را هم تاکنون ندیده‌ایم. ۶ ماه قبل آخرین بازی ما با قرقیزستان بود ولی الان می‌توانیم هم هنگ‌کنگ را ببینیم که هیچ اطلاعاتی از آن نداریم و همچنین ببینیم قرقیزستان چه مقدار پیشرفت کرده است.

وی عنوان کرد: مطمئنم در زمین قرقیزستان بازی خوبی خواهد شد. امیدوارم بتوانیم دیداری در حد نام ایران از بچه‌ها ببینیم.

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید