بنابر گفته قائم ‌مقام سازمان اموال تملیکی کشور، ۳۱ دستگاه خودروی پورشه که از سالها قبل در گمرک نوشهر دپو شده بودند، به مزایده گذاشته می‌شوند.

۳۱ دستگاه پورشه در بندر نوشهر به مزایده گذاشته می‌شوند

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، بر اساس اعلام قائم ‌مقام سازمان اموال تملیکی کشور،۲۸ دستگاه پورشه ماکان و سه دستگاه پورشه باکستر هستند.

صاحب حجتی در ادامه با اشاره به اینکه علاوه بر مازندران، استان های هرمزگان، خوزستان، بوشهر، قم و برخی دیگر از بنادر کشورنیز خودرو های لاکچری وجود دارند، تعداد کل خودرو های مزایده ای را در کل کشور ۱۰۴۰ دستگاه اعلام کرد.

وی ادامه داد: خودروهایی که در گمرکات مازندران در نوشهر قرار دارند از وضعیت خوبی برخوردار هستند و نگهداری خوبی از آنها شده است و کمترین آسیب‌ها از نظر شرایط جوی به این خودروها رسیده است .

حجتی گفت: کارشناسی صورت گرفته توسط کارشناسان رسمی دادگستری برای این خودروها دو هزار ۳۷ میلیارد تومان قیمت پایه اعلام شده است.

وی تصریح کرد: افرادی که می‌خواهند در این مزایده شرکت کنند حتماً باید امضای الکترونیکی خودشان را دریافت کنند و با پرداخت ۱۵درصد از هزینه کف کارشناسی به عنوان وثیقه یا ارائه ضمانت‌نامه بانکی در این مزایده در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ثبت نام خود را انجام دهند و درخواست خود را اعلام کنند.

قائم ‌مقام و سخنگوی سازمان اموال تملیکی کشور با بیان اینکه روز شنبه ۱۶مهر ۱۴۰۱ مزایده‌ها بازگشایی و برندگان اعلام می‌شوند، عنوان داشت: از دستگاه‌های نظارتی، حفاظت اطلاعات قوه قضائیه، سازمان بازرسی کل کشور هم خواستیم تا یک نظارت جامع و دقیق‌تری نسبت به فرایندهای این مزایده داشته باشند تا با دقت و توزیع فرصت و عادلانه این مزایده انجام شود.

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید