پس از شکست بارسلونا در برابر اینتر در هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، سرجیو روبرتو، مدافع این تیم، نسبت به عملکرد داوری انتقاد بسیارتندی کرد.

خشم آتشین مدافع بارسلونا پس از شکست

به گزارش سلام نو به نقل از مارکا، بارسلونا در دیدار برابر اینتر در هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با یک گل شکست خورد تا شرایط برای صعود این تیم به دور بعد بسیار سخت شود. آبی اناری ها نسبت به عملکرد داوری در این بازی بسیار معترض هستند.

سرجیو روبرتو بعد از بازی گفت: گلی را ما به ثمر رساندیم به بهانه برخورد توپ با دست لغو کردند اما همان صحنه در محوطه جریمه اینتر تکرار شد اما داور اعلام ضربه پنالتی نکرد. هر ساله قواعد برخورد توپ با دست تغییر می‌کند و مسئولان و بازیکنان نمی‌دانند که چه شده است. خود آنها نمی دانند توضیح دهند.

او ادامه داد: ما عصبانی هستیم چرا که پیروز نشدیم، مستحق شکست هم نبودیم. می توانستیم با پیروزی در اینجا و نوکمپ راه صعود خود را قطعی کنیم. متاسفانه اینجا شکست خوردیم اما هنوز فرصت صعود داریم و باید در نوکمپ جبران کنیم.

در این گروه بایرن مونیخ با ۹ امتیاز در صدر جدول رده‌بندی جای دارد و اینتر هم با ۶ امتیاز دوم است این در حالی است که بارسلونا با سه امتیاز در رده سوم است.

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید