۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۵
کد خبر: 55392157

جزیره کیش یکی از جذاب‌ترین مقاصد گردشگری جنوب ایران است که تفریحات زیادی را در خود جای داده، با ما همراه باشید تا درباره گرانترین تفریحات کیش بدانیم.

گرانترین تفریحات کیش

سلام نو _ سرویس گردشگری: اگر قصد سفر به منطقه آزاد کیش را دارید تجربه گرانترین تفریحات کیش بی‌مثال خواهد بود چرا که این تفریحات جزء بهترین‌های جزیره هستند و انجام هر یک بی‌نهایت متفاوت و دوست‌داشتنی است. کیش با داشتن جاذبه‌های متنوع تفریحی و گردشگری همین‌طور طبیعت گیرا، هتل‌های با کیفیت و مراکز خرید متعدد هر ساله ۲ میلیون مسافر و گردشگر را از داخل و خارج از ایران به خود جذب می‌کند و موفق شده تا طیف گسترده‌ای از سلایق مختلف را مرتفع کند و به نحوی تحت پوشش قرار دهد.

تفریحات آبی و غیرآبی جزیره کیش

گرانترین تفریحات کیش شامل تفریحات آبی و نیز غیرآبی می‌شود، تعداد آن‌ها محدود نیست و در صورتیکه برای سفر به جزیره بودجه‌ای متناسب با تفریحات آن در نظر گرفته شده باشد به راحتی امکان تجربه هر یک از تفریحات فراهم می‌شود. کیش به عنوان یک جزیره با سرگرمی‌های متفاوت و هیجان‌انگیز توانسته رضایت مسافران و گردشگران را جلب کند و در زمینه تفریحات آبی و غیرآبی به شدت خوب ظاهر شده و انجام هر کدام از تفریحات در آن می‌تواند تجربه‌ای خاص و خاطراتی به یاد ماندنی را به ارمغان آورد.

تفریحات آبی کیش شامل پاراسل، شاتل، غواصی، اسکوتر در زیر آب، فلای بورد، بنانا سواری، پدل بورد، جت اسکی، اسکی روی آب، سی باب، اسنورکلینگ، ماهی‌گیری و گشت دریایی می‌شود. نکته حائز اهمیت این است که تمام این تفریحات آبی، تفریحات گرانی در کیش نیستند و تنها تعدادی از آن‌ها مبلغ بیشتری به خود اختصاص دادند. سافاری، جایروکوپتر، پاراگلایدر، بانجی جامپینگ، تله کابین، اتاق فرار و قلعه وحشت نیز از جمله تفریحات غیرآبی جزیره به حساب می‌آیند که بی‌شک انجام هر یک شگفت‌انگیز است.

گرانترین تفریحات کیش

گرانترین تفریحات آبی و غیرآبی کیش

اسکوتر زیردریایی: در این تفریح مهیج نیازی به داشتن مهارت شنا نیست و در آن به وسیله دستگاه اسکوتر دریایی و همراهی مربی می‌توان به عمق ده متری آب رفت و یک جنس غواصی را تجربه کرد. تجربه اسکوتر زیر دریایی در ساحل اسکله تفریحی از ساعت ۹ تا ۱۶ امکان‌پذیر است.

جت اسکی: یکی از تفریحات بی‌نظیر آبی است که می‌توان به وسیله آن و با استفاده از لوازم ایمنی تحت نظر مربی، گشتی بر روی آب‌های خلیج همیشه فارس داشت. این تفریح ۱۵ دقیقه‌ای بین ساعات ۱۰ تا ۱۷ در یکی از کلوپ‌های ساحل سیمرغ، اسکله دامون، اسکله تفریحی و اسکله مرجان انجام شدنی است.

ماهیگیری: از جذاب‌ترین و آرام‌بخش‌ترین تفریحات کیش است که به عنوان یک سرگرمی محبوب در میان ساکنان و گردشگران شناخته می‌شود. این تفریح به وسیله شناور مخصوص ماهیگیری زیر نظر مربی حرفه‌ای انجام می‌شود و برای آن ابزار و لوازم مورد نیاز از جمله قلاب در اختیار قرار می‌گیرد. نکته جالب توجه این است که می‌شود به شیوه‌های ترولینگ، جیگینگ و اسپینینگ ماهیگیری را انجام داد و لذت مضاعف برد.

جایروکوپتر: از هیجان‌انگیزترین تفریحات غیر آبی کیش همین هلیکوپتر تفریحی یا جایروکوپتر است که فرایند پرواز از تیک‌آف تا زمان نشستن ۱۰ دقیقه به طول می‌انجامد. به وسیله این پرنده که تنها دو سرنشین دارد می‌توان بر فراز خلیج همیشه فارس پرواز کرد و از حضور در آسمان نهایت شعف را تجربه کرد.

بانجی جامپینگ: فعالیتی هیجان‌آور است که در دو ارتفاع ۴۰ و ۶۰ متری صورت می‌پذیرد و به طور معمول مدت زمان مورد نیاز برای انجام آن ۴۵ دقیقه تا ۱ ساعت است. تجربه این تفریح غیر آبی پرش از هر یک از سکوهای آن مملو از ترشح آدرنالین خواهد بود و تنها به یک کفش ورزشی نیاز دارد.

پاراگلایدر: پاراترایک یا پاراگلایدر در اصل پرواز با چتری موتوردار است که امکان تماشا آب‌های خروشان خلیج همیشه فارس را در ارتفاعی بی‌نظیر فراهم می‌کند. برای تجربه پرواز به وسیله پاراگلایدر همراه مربی می‌توان از ساعت ۹ تا ۲۰ به هتل ترنج و مجموعه فلای کیش مراجعه کرد.

گرانترین تفریحات کیش

کد خبرنگار: ۲۶
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید