گراهام پاتر، سرمربی جدید چلسی، مدعی شد کار تیمش برابر میلان دشوار خواهد بود.

 انتقال کریستیانو رونالدو به چلسی صحت دارد؟

به گزارش سلام نو به نقل از "ورزش سه"، چلسی با کسب تنها یک امتیاز از دو دیدار اول خود در لیگ قهرمانان، در قعر جدول گروه قرار گرفته و حالا دو بازی متوالی در مقابل میلان صدرنشین در پیش دارد. گراهام پاتر در نشست بری پیش از مسابقه خانگی تیمش در ورزشگاه استمفوردبریج برابر روسونری حضور پیدا کرده و تاکید برای برتری برابر این تیم، چلسی باید در شرایط خوبی قرار داشته باشد.

گراهام پاتر گفت: "من واقعا تحت تاثیر ایده روشن میلان هنگام حمله و دفاع کردن قرار گرفته ام. اولیویه ژیرو بازیکنی است که چلسی را خیلی خوب می شناسد و البته او مهاجم فوق العاده ای است. ژیرو از کیفیت و نقاط قوت استفاده می کند و بازیکن مهمی برای میلان محسوب می شود. من مشتاقانه منتظر رویارویی با این تیم تیم بزرگ هستم و ما برای کسب نتیجه برابر میلان باید واقعا در شرایط خوبی قرار داشته باشیم

همچنین من هر زمان که بازی‌های میلان را تماشا کرده‌ام، واقعا تحت تاثیر عملکرد رافائل لیائو قرار گرفته‌ام و او در نحوه حملات و گلزنی این تیم نقش مهمی دارد. از این بابت باید به رافائل لیائو تبریک گفت و او بازیکن سطح بالایی محسوب می شود.

مربیگری در لیگ قهرمانان متفاوت است، اما همانطور که انتظار داشتم از این کار لذت بردم. اگر نتوانی سطح همیشگی خود را ارائه دهی یک چالش واقعی در انتظارت خواهد بود. گاهی اوقات می توانی از پس شرایط بربیایی، اما تیم های بزرگ شما را مجازات می کنند.

ما در برابر یک تیم برتر مانند سالزبورگ بازی می کنیم، اما شرایط هر دیداری متفاوت است. ما مشتاقانه منتظر شروع بازی هستیم و یک چالش بزرگ و هیجان انگیز در انتظار ماست. ما باید خیلی خوب باشیم تا بتوانیم نتیجه مورد نظرمان را کسب کنیم.

شایعات انتقال کریستیانو رونالدو به چلسی؟ ما می‌توانیم تمام روز را با پرسیدن این سؤالات بگذرانیم، اما من در مورد بازیکن تیم های دیگر صحبت نمی‌کنم. چنین نام هایی بازیکن چلسی نیستند و من در موردشان حرفی ندارم.

رابطه گراهام پاتر با تاد بولی؟ مالکان چلسی جاه طلب هستند و می شرایط پیشرفت باشگاه و تیم را فراهم کنند. وظیفه من به عنوان سرمربی این است که باعث بهتر شدن تیم شده و سپس با باشگاه همکاری کنم تا تصمیمات هماهنگی در پنجره نقل و انتقالات بگیریم.

دروازه بان شماره یک چلسی؟ اگر به برنامه ای که در شش هفته آینده داریم نگاه کنید، متوجه خواهید شرایط خاصی در انتطار ماست. من عجله ای ندارم که دروازه بان شماره یک یا دو را انتخاب کنم. در حال حاصر می خواهم به کپا آریسابالاگا کمک کنم از فوتبال لذت ببرد و همچنین کاری کنم ادوارد مندی آماده بازی کردن شود.

شرایط پی‌یر آمریک اوبامیانگ؟ ما اینجا هستیم تا از این بازیکن حمایت کرده و هر کاری که لازم است برای او انجام بدیم. بهترین اتفاق این است که اوبامیانگ فوتبال بازی کرده و حادثه رخ داده را هر چه سریع تر فراموش کند. اوبامیانگ در باشگاه و در کنار هم تیمی های خود خوشحال است."

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید