جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران، از آتش سوزی در یک کلینیک درمانی خبر داد و گفت: ۳۰ نفر از افراد حاضر در ساختمان نجات یافتند.

جزییات آتش‌سوزی یک کلینیک درمانی در تهران

به گزارش سلام نو به نقل از ایلنا، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت ۱۴:۳۰ ظهر امروز یک مورد حادثه آتش‌سوزی در یک مرکز درمانی در خیابان جردن تقاطع میرداماد به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد.

حریق یک کلینیک درمانی ۵ طبقه در تهران

وی با بیان اینکه بلافاصله سه ایستگاه با تجهیزات کامل به محل حادثه اعزام شد، ادامه داد: اولین ایستگاه در مدت زمان ۵ دقیقه به این مرکز درمانی رسید. محل حادثه یک کلینیک درمانی ۵ طبقه بود. در بخش پشت‌بام این مرکز یک اتاق تاسیسات قرار داشت و سیستم اکسیژن‌ساز در این اتاقک دچار حریق شده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی خاطرنشان کرد: دو حاصل از این حریق به طبقات پایین سرایت کرده بود. آتش‌نشانان همزمان با خاموش کردن آتش اقدام به تخلیه دود و خارج کردن افرادی که در این طبقات گرفتار شده بودند، کردند. در مجموع آتش‌نشانان موفق شدند ۳۰ از پرسنل و افرادی را که در این مرکز حضور داشتند از ساختمان خارج کنند.

ملکی تصریح کرد: در حال حاضر آتش خاموش شده و آتش‌نشانان در حال ایمن‌سازی و لکه‌گیری هستند.

وی با اشاره به آتش‌سوزی در مرکز درمانی سینا اطهر گفت: هنوز خاطره تلخ آتش‌سوزی در مرکز درمانی سینا اطهار از خاطره‌ها نرفته است و متاسفانه گهگاهی همچنان شاهد وقوع حریق در برخی از مراکز درمانی هستیم و این نشان دهنده این است که باید سریعتر اقدامات لازم برای ایمن‌سازی مراکز درمانی انجام شود تا شاهد تکرار حوادث تلخ در این مراکز نباشیم.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید