استرلیا زیبایی‌های خاص خود را دارد. این کویر از قله‌های مرتفع با ارتفاع حدود 5 متری با جنس سنگ‌های آهکی تشکیل شده است. مناسب‌ترین مان سفر به این منطقه از ماه آگوست تا اکتبر می‌باشد.

سفری مجازی به کویر پیناکلز استرلیا

سلام نو - سرویس گردشگری: کویر پیناکلز به کویر قله‌ها شهرت دارد. این منطقه که در سواحل غربی استرالیا قرار دارد، میلیون‌ها سال پیش کاملا زیر آب بود؛ اما امروزه به محلی برای پیاده‌روی گردشگران تبدیل شده است. ارتفاع این قله‌های تشکیل‌شده از سنگ‌های آهکی به‌ حدود پنج متر می‌رسد و پیاده‌روی در این منطقه مرموز حس راه رفتن در کره ماه را به شما منتقل خواهد کرد. بهترین زمان سفر به این منطقه از ماه آگوست تا اکتبر است.

سفری مجازی به کویر پیناکلز استرلیا

اگر صبح زود یا هنگام غروب آفتاب آنجا باشید، می‌توانید تصاویر منحصربه‌فردی از بازی نور و قله‌ها را مشاهد کنید. در این منطقه گونه‌های جانوری زیادی نیز وجود دارد و شاید بتوانید در اوایل صبح کانگوروها را ببینید.

ارتفاع این قله‌های تشکیل‌شده از سنگ‌های آهکی به‌ حدود پنج متر می‌رسد و پیاده‌روی در این منطقه مرموز حس راه رفتن در کره ماه را به شما منتقل خواهد کرد. بهترین زمان سفر به این منطقه از ماه آگوست تا اکتبر است.

سفری مجازی به کویر پیناکلز استرلیا

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید