سخنگوی سازمان اموال تملیکی گفت: اسامی برندگان مزایده خودروهای خارجی شنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۱ منتشر خواهد شد.

زمان انتشار اسامی برندگان مزایده خودروهای خارجی مشخص شد

به گزارش سلام نو به نقل از تجارت‌نیوز، شنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۱ اسامی برندگان مزایده خودروهای خارجی اعلام می‌شود.

سخنگوی سازمان اموال تملیکی گفت: پاکت‌های قیمت پیشنهادی متقاضیان، روز شنبه مورخ ۱۶ مهرماه با حضور نمایندگان دستگاه‌های نظارتی و قضایی اعلام خواهد شد.

صاحب حجتی گفت: فردا سه‌شنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۱ آخرین مهلت بازدید و ثبت قیمت پیشنهادی برای شرکت در مزایده خودروهای سواری خارجی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی است. پاکت‌های قیمت پیشنهادی متقاضیان، روز شنبه مورخ ۱۶ مهرماه با حضور نمایندگان دستگاه‌های نظارتی و قضایی بازگشایی و نتایج اعلام خواهد شد.

به گفته او، فروش این خودروها به شرط شماره‌گذاری در داخل کشور بوده است و با هماهنگی صورت گرفته، این امکان نیز فراهم شده تا برندگان بتوانند پلاک خودرو را در محل نگهداری این خودروها تحویل بگیرند.

به گفته سخنگوی سازمان اموال تملیکی، در روزهای اخیر حدود ۲۰هزار ثبت‌نام جدید در سامانه تدارکات الکترونیک دولت صورت گرفته است که ناشی از استقبال و سطح رقابت برای شرکت در مزایده فوق‌العاده خودروها است. همچنین روزانه چندین هزار بازدید از تارنمای سازمان اموال تملیکی برای مشاهده جزئیات و دریافت اطلاعات مزایده فوق‌العاده ۵۶۵ ثبت شده است.

گفتنی است، برگزیده‌شدگان باید طی مدت ۳ روز نسبت به پرداخت قیمت خودرو بعد از نتایج قرعه‌کشی اقدام کنند در غیر این صورت خودرو به نفع دولت در می‌آید.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید