استان مازندران یکی از زیباترین استان‌های ایران می‌باشد که توجه گردشگران را به خود جلب کرده است. جنگل نارنجلو یکی از زیباترین جنگل‌های این استان می‌باشد که در دل بابل واقع شده است.

تجربه آرامشی بی‌نظیر در جنگل نارنجلو

سلام نو - سرویس گردشگری: جنگل نارنجلو از جنگل‌های حفاظت‌شده استان مازندران است و با فضایی سبز و دوست‌داشتنی، از مکان های دیدنی بابل محسوب می‌شود. از بخش بندپی غربی بابل می‌توانید به جنگل نارنجلو دسترسی پیدا کنید.

تجربه آرامشی بی‌نظیر در جنگل نارنجلو

جنگل نارنجلو یکی از مناطق سرسبز شهرستان بابل است که دارای سرسبزی های فراوانی در جنگل ها و کوهستان هایش می باشد و یکی از مناطق پر طرفدار و تفریحی برای توریست ها است. جنگل نارنجلو واقع در منطقه ی بندپی می باشد. مناسب ترین زمان برای گردش در جنگل نارنجلو فصل بهار می باشد که رایحه خاصی از نارنج ها در این جنگل می پیچد. هرچند شما در هر فصلی که به نارنجلو سفر کنید و زیبایی های آن را مشاهده خواهید کرد و لذت می برید. جنگل نارنجلو به شکلی است که در مکانی مرتفع قرار گرفته و یکی از قسمت های معروف به بهشت گمشده در استان های شمالی می باشد. این جنگل توانسته تمام زیبایی ها از جمله سرسبزی های جنگل، کوهستان و کوهپایه را در خود جای بدهد. این جنگل پر شده از بوی نارنج تازه و به همراه صدای طبیعت می تواند آرامشی فوق العاده را برای گردشگران فراهم آورد.

تجربه آرامشی بی‌نظیر در جنگل نارنجلو

در صورت جنگل گردی در این مکان می توانید از قدم زدن، استراحت کردن، صرف یک وعده غذایی، عکاسی و آشنایی با انواع گیاهان لذت ببرید. از آنجایی که جنگل نارنجلو مناطق کوهپایه ای، کوهستانی و مرتفع را در خود جای داده، زیبایی های دیگری نیز در اطراف آن وجود دارد که اگر بتوانید از آن ها نیز دیدن کنید سفر شما بسیار جذاب تر خواهد شد. از جمله اماکن دیدنی بندپی شرقی که در ارتفاعات مناطق کوهستانی قرار گرفته روستایی ییلاقی به نام شیخ موسی است که شما می توانید در این منطقه زیبا و خوش آب و هوا به دیدن اقیانوس ابر بروید.

جنگل نارنجلو که یکی از مناطق دیدنی شهرستان بابل واقع در استان مازندران می باشد و تا بابل حدود ۱۲۰ کیلومتر فاصله دارد. فاصله این منطقه تا تهران نیز حدود ۱۸۰ کیلومتر می باشد. برای دسترسی به جنگل نارنجلو باید خودتان را به شهر خوش آب و هوای مازندران برسانید. اگر از تهران قصد مسافرت به بابل را دارید ابتدا وارد آزاد راه تهران شمال شوید، وارد تونل سنگان شده و همچنان مسیر آزاد راه تهران شمال را در پیش بگیرید و ادامه دهید.

تجربه آرامشی بی‌نظیر در جنگل نارنجلو

حین گشت و گذار در شهرستان بابل، سری نیز به دریاچه سد شیاده بزنید.

کد خبرنگار: ۲۵
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی IR ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    0 0
    فاصله جنگل نارنجلو تا بابل 20 کیلومتر صحیح است که در متن به اشتباه 120 ک.م. ذکر شده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید