رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی، با تاکید به اینکه مردم باید در سامانه املاک و اسکان ثبت نام کنند، گفت: برای برخی از مسئولان جرائم سنگین خانه‌های خالی آمده است.

ماجرای جرائم سنگین برای مسئولان رده بالای کشور از زبان وزیر راه

به گزارش همشهری آنلاین، وزیر راه و شهرسازی گفت: افراد برای جلوگیری از جریمه شدن خانه های خالی هر چه سریع نسبت به ثبت نام و تکمیل اطلاعات در سامانه املاک و اسکان اقدام کنند.

وزیر راه و شهرسازی در برنامه زنده تلویزیونی افزود: از مردم تقاضا داریم که نسبت به ثبت نام، وارد کردن اطلاعات و تایید در سامانه املاک و اسکان هرچه سریع‌تر اقدام کنند.

به گفته او، چندنفر از مسئولان در این سامانه اطلاعات خود را ثبت کردند، یکی از خبرنگاران از خود بنده در خصوص ثبت نام سئوال کردند، بنده گفتم کد ملی را بگیرید و اطلاعات بنده در این سامانه را ببینید.

قاسمی اظهار کرد: در هیات دولت بارها موضوع را بررسی کردیم، از رئیس جمهور تقاضا کردیم که دستور بدهند وزارتخانه‌های مختلف نسبت به تکمیل کردن سامانه املاک و اسکان دستور دهند. در این خصوص مکاتبات به رئیس جمهور و معاون اول موجود است.

وزیر راه و شهرسازی گفت: برخی مسئولان رده بالای کشور آمدند و به بنده گفتند که برای ما جرائم سنگینی تحت عنوان خانه‌های خالی آمده است، گفتم مگر می‌شود خانه خالی نباشد، مالیات بیاید.

بنابر گفته قاسمی، در شهرک محلاتی تعداد زیادی از خانه‌ها سند ندارد، به تازگی این موضوع در حال رفع شدن است. چند روز پیش یکی از همسایگان آمد و گفت که برای من تحت عنوان خانه خالی ۱۷ میلیون تومان جریمه آمده است، بنده گفتم اگر جلوی این موضوع گرفته نشود به طور صعودی میزان مالیات بالا می‌رود، تنها راهکار اجاره دادن ملک است.

کد خبرنگار: ۱۴
۴دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 3
  • رحیم IQ ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۲
    1 0
    امیدوارم ، مسوولان محترم با دقت و جدیت پیگیر مشکلات مردم باشند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید