سازمان ملی مدیریت بلایای طبیعی پاکستان، آخرین آمار جان باختگان سیل در پاکستان را اعلام کرد و عنوان کرد: ایالت سند پاکستان بیشترین خسارت را از سیل دید.

۱۶۹۵ نفر در پاکستان قربانی سیل شدند

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، سازمان ملی مدیریت بلایای طبیعی پاکستان (NDMA) روز گذشته (یکشنبه) اعلام کرد که تعداد قربانیان باران‌های موسمی و سیل های اخیر در این کشور به حدود ۱۶۹۵ نفر رسیده است.

همچنین تعداد مصدومان حوادث مرتبط با سیل نیز در پاکستان به ۱۲ هزار و ۸۶۵ تن رسیده است.

سیل جان ۶۳۰ کودک پاکستانی را گرفت

بر اساس گزارش منتشر شده توسط سازمان ملی مدیریت بلایای طبیعی پاکستان، ۶۳۰ کودک و ۳۴۰ زن از جمله جان‌باختگان حوادث جداگانه ناشی از باران یا سیل های اخیر در این کشور هستند.

ایالت سند پاکستان با ۷۵۹ کشته بیشترین آسیب را از سیل های اخیر دیده و پس از آن نیز ایالات بلوچستان و خیبر پختونخوا هرکدام به ترتیب ۳۳۶ و ۳۰۷ کشته را گزارش کرده اند.

بر اساس این گزارش، دو میلیون و ۴۵ هزار و ۳۴۹ خانه در مناطق مختلف پاکستان تخریب و یک میلیون و ۱۶۲ هزار و ۱۲۲ راس دام نیز تلف شده اند.

همچنین به گفته مقامات پاکستان، حدود ۳۳ میلیون و ۴۶ هزار و ۳۲۹ نفر و ۸۴ منطقه در این کشور نیز تحت تاثیر سیل قرار گرفته اند. بنابر اطلاعات منتشر شده در این گزارش، ۴۴۰ پل نیز در حوادث ناشی از بارش شدید باران و وقوع سیل های اخیر در پاکستان آسیب دیده است.

به گزارش خبرگزاری شینهوا، عملیات امداد و نجات همچنان در مناطق سیل زده توسط سازمان ملی مدیریت بلایای طبیعی پاکستان، سایر سازمان های دولتی، داوطلبان و سازمان های غیر دولتی جریان دارد.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید