مرکز مدیریت راه‌های مازندران، از محدودیت‌های ترافیکی در جاده های شمال طی ۵ روز خبر داد و گفت: این محدودیت از فردا سه شنبه ۱۲ مهرماه تا روز شنبه ۱۶ مهرماه اجرا می شود.

جزییات محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های شمال اعلام شد

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران، محدودیت‌های ترافیکی از فردا تا روز شنبه ۱۶ مهرماه در جاده‌های شمال اعمال می‌شود.

جزییات محدودیت‌های ترافیکی از فردا تا روز شنبه ۱۶ مهرماه

مرکز مدیریت راه‌های مازندران اعلام کرد: محدودیت‌های ترافیکی از فردا سه شنبه ۱۲ مهرماه تا روز شنبه ۱۶ مهرماه در جاده‌های شمال اعمال می‌شود که بر اساس آن تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ فردا تا ساعت ۶ روز شنبه از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و بالعکس ممنوع می‌باشد.

تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روزهای سه شنبه و چهارشنبه از مرزن آباد به کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از کرج (میدان امیرکبیر) و آزادراه تهران - شمال به مرزن آباد یکطرفه خواهد بود.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه از کرج (میدان امیرکبیر) و ابتدای آزادراه تهران - شمال به مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به کرج و تهران به صورت یکطرفه خواهد بود.

تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت (به استثناء حاملین مواد سوختی و یا فاسد شدنی) از محور کرج - چالوس و بالعکس و تردد همه تریلرها کماکان از محور هراز ممنوع می‌باشد.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۵ از رودهن به آمل ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ همان روز از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) به صورت مقطعی یکطرفه انجام می‌شود.

تردد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز سه شنبه و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه از محور هراز ممنوع می‌باشد.

اجرای این محدودیت‌ها منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد، با هماهنگی، اجرای محدودیت‌ها لغو خواهد شد.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید