۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۱
کد خبر: 55391653

رستوران‌گردی یکی از کارهای دل‌پذیر در سفر است و جزیره کیش پر از رستوران‌های خوب و باکیفیت. با ما همراه باشید تا درباره رستوران ساحل مرجان کیش بدانیم.

رستوران ساحل مرجان کیش

سلام نو ـ سرویس گردشگری: رستوران ساحل مرجان کیش در کنار دیگر فضاهای تفریحی و رفاهی این ساحل به خوبی فعالیت می‌کند و رضایت مسافران و ساکنان جزیره را حاصل کرده است. منطقه آزاد کیش به عنوان یک مقصد گردشگری جذاب و دیدنی در جنوب ایران نقاط قوت بسیاری برای جذب مسافر و گردشگر دارد یکی از آن‌ها وجود رستوران‌هایی با فضاهای خوش‌منظر و مطبوع و کیفیت غذایی بالا است که خیال گردشگر را برای بخشی از سفر خود راحت می‌کند. ساحل مرجان کیش در میان ساحل‌های جزیره ویژگی‌ها و محبوبیت خاصی دارد و رستوران آن از این حیث نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

ساحل مرجان کیش

مهم است رستوران ساحل مرجان کیش در کنار خود فضاهای جذابی برای تفریح و گشت‌وگرد داشته باشد که بعد یا قبل از صرف غذا بتوان از آن‌ها استفاده کرد و زمانی که برای رفتن به رستوران در نظر گرفته می‌شود را اندکی افزایش داد تا لذت بیشتری از غذا خوردن و کنار یکدیگر بودن برده شود. ساحل مرجان در جنوب شرقی جزیره قرار دارد و مناظر و چشم‌اندازهای بی‌نظیری را به چشم بیننده خود هدیه می‌دهد این در حالی است که وجود صدف‌های فراوان ساحل نیز زیبایی آن را دو چندان کرده و به مثابه یک ویژگی منحصر به فرد برای این ساحل جذاب تلقی می‌شود.

چه چیزی جذاب‌تر از اینکه به رستوران ساحل مرجان کیش رفته و بعد از صرف غذا برای قدم زدن خود را به این ساحل خوش‌منظر و دیدنی برسانید و با آبی زلال و تمیز از خلیج همیشه فارس مواجه شوید، آبی به قدری پاک و شفاف که امکان مشاهده آبزیانی نظیر مرجان، صدف و انواع ماهی‌ها را فراهم می‌کند و هر شاهدی را به وجد و شور می‌آورد. ناگفته نماند که امکانات دیگر رفاهی این ساحل نظیر مسیر پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری، آلاچیق و باربیکیو و سرویس بهداشتی ماندن در ساحل را راحت و آسوده کرده است.

رستوران ساحل مرجان کیش

رستوران ساحل مرجان

رستوران ساحل مرجان کیش در انتهای پارک ساحلی قرار دارد و در دو فضای باز و بسته خدمات خود را ارائه می‌دهد. این رستوران که با نام حافظیه شهرت دارد انواع غذاهای جنوبی نظیر قلیه و میگو، همین‌طور کباب‌های مختلف که باب میل هر ایرانی است را سرو می‌کند. خارج از سالن اصلی تعدادی آلاچیق وجود دارد که به عنوان فضای باز این رستوران علاوه بر غذا خدمات چای و قلیان نیز در آن ارائه می‌شود. شماره تماس این رستوران برای رزرو به این قرار است 44442415-076.

به جز رستوران ساحل مرجان کیش که می‌توان در آرامش غذایی با کیفیت در آن خورد، تعدادی هتل هستند که در نزدیکی ساحل مرجان این ساحل صخره‌ای زیبا قرار دارند و می‌توان در رستوران آن‌ها نیز غذا صرف کرد از جمله این هتل‌ها باید به هتل مارینا پارک، هتل سیمرغ، هتل داریوش و هتل تعطیلات اشاره کرد که فارغ از داشتن غذایی مطلوب، هر یک برای اقامت نیز عالی و جالب توجه هستند. با این حال در صورتیکه تمایل برای خوردن غذا در ساحل مرجان باشد تنها رستوران موجود در آن رستوران حافظیه است.

تفریحات ساحل مرجان کنار رستوران آن

یکی از دلایل جذابیت کیش برای مسافران وجود تفریحات بی‌نظیر و مهیج آبی و غیرآبی آن است. ساحل مرجان نیز از این قاعده مستثنی نیست و با وجود مناظر و چشم‌اندازهای آرامش‌بخش و لطیف، فعالیت‌ها و تفریحاتی نظیر دوچرخه‌سواری، قایق‌سواری، جت اسکی، شاتل سواری، بنانا سواری، پاراسل و غواصی را در خود جای داده و سبب شده در میان ساکنان و گردشگران یک ساحل تمام عیار باشد و به تنهایی انگیزه‌ای برای آمدن و تجربه کردن تبدیل شود.

رستوران ساحل مرجان کیش

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید