دبی یکی از زیباترین کشورها به شمار می‌رود. این کشور سواحل بسیاری دارد اما ساحل لامر یکی از زیباترین سواحل این کشور است که به تازگی مورد تاسیس قرار گرفته است.

لامر ؛ ساحلی رویایی در قلب دبی

سلام نو - سرویس گردشگری: ساحل لامر یکی از بهترین سواحل آفتابی دبی به‌ شمار می‌رود و به‌تازگی تاسیس شده است. درختان نخل در مسیر ساحل و گرافیتی‌های جالب روی دیوارها از زیبایی‌های منحصربه‌فرد لامر محسوب می‌شوند. فضای دوست‌داشتنی ساحل لامر با رنگ‌های جذاب و چیدمانی با سبک معاصر، به‌عنوان یکی از جذاب‌ترین جاهای دیدنی دبی بازدیدکنندگان را شیفته خود می‌کند. با آب‌های تمیز و تفریحات متنوع، ساحل لامر مقصدی مناسب برای خانواده‌ها است. همچنین می‌توان از خوردن غذا در انواع رستوران‌های ساحل لذت برد.

ساحل لامر (La Mer) دبی، توسط شرکت مراس (Meraas) در جمیرا ۱ میان پریل جمیرا و خلیج جمیرا ساخته شده است. مساحت آن تقریبا ۱۳.۴ میلیون متر مربع می باشد و به سه بخش ساحلی به نام های ساحل لامر شمالی، ساحل لامر جنوبی و اسکله لامر تقسیم می شود. از مهمترین ویژگی های ساحل لامر دبی می توان به طراحی زیبا، امکانات مناسب و دسترسی راحت به موزه اتحاد و کانال آب دبی اشاره نمود.

لامر ؛ ساحلی رویایی در قلب دبی

امکانات ساحل لامر در دبی

این ساحل تمام امکانات پایه در سواحل پیشرفته اعم از دوش، رختکن، سالن ماساژ، سایه بان و … را فراهم نموده است. علاوه بر این موارد می توان به کافه های بسیار زیاد و متنوع ساحلی نیز اشاره نمود که فضای دل انگیزی را ایجاد کرده و منوی متنوعی دارند.

همچنین رستوران های این منطقه نیز با سرو غذاهای مختلف بخصوص فست فودها و غذاهای خوش طعم و عطر عربی از مهمانان پذیرایی می کنند. از مهمترین رستوران های ساحل لامر دبی می توان به رستوران روتی رولرز اشاره نمود که با منوی خود شما را شگفت زده خواهد کرد.

در این مکان زیبا می توانید شاهد امکانات متنوعی باشید که شاید در وهله اول بسیار ساده و ابتدایی به نظر برسند اما رفته رفته متوجه می شوید که چنین امکاناتی می توانید کیفیت تفریح و خوشگذارانی شما در ساحل لامر را افزایش دهند. در این خصوص می توان به اتاق های کوچکی اشاره کرد که برای تعویض نوزاد طراحی شده اند. همچنین کلانتری هوشمند باعث می شود تا شما در هر نقطه ای از این ساحل وسیع و گسترده، احساس امنیت و آرامش داشته باشید.

لامر ؛ ساحلی رویایی در قلب دبی

در اینجا می توانید به خوبی شاهد رفت و آمد انواع سرویس های حمل و نقل عمومی باشید. رفت و آمد به این مکان دنج و زیبا به راحتی میسر است چرا که سرویس های تاکسی رانی و اتوبوس رانی، هر لحظه در رفت و آمد هستند آن هم با خودروهایی که از مجهزترین امکانات روز دنیا بهره می برند. شما در سراسر ساحل لامر می تونید از اینترنت پرسرعت نیز بهره مند باشید.

اتاق های چوبی و بسیار زیبایی در اقصی نقاط ساحل مشاهده می شوند که ویژه دوش گرفتن هستند. رستوران های این منطقه به انواع مختلفی تقسیم می شوند که تعداد قابل توجهی از آن ها با پسوند (حلال) از شما پذیرایی می کنند.

مکان های متنوعی طراحی شده است که ویژه خانواده هایی با فرزند نوزاد و خرسال است. همه امکاناتی که شرایط رفاهی را برای شما و بازی کردن برای کودک فراهم کند در اینجا مشاهده می شود.

لامر ؛ ساحلی رویایی در قلب دبی

تفریحات ساحل لامر

علاوه بر تفریحات سنتی در ساحل لامر می توان به وجود برخی دیگر از تفریحات اشاره کرد که در کمتر جایی از سواحل دنیا به چشم می خورند. در این خصوص می توان به سینمای ساحل لامر اشاره کرد که در نوع خود برای سواحل تفریحی کم نظیر است.

لامر ؛ ساحلی رویایی در قلب دبی

در این ساحل می توانید ساعاتی را به تماشای فیلم چند بعدی در سینمای روکسی بگذرانید. همچنین تفریح دیگری نیز در این ساحل وجود دارد که هاوا هاوا نام داشته و بزرگسالان می توانند با پریدن روی آن از معلق ماندن در هوا لذت ببرند.

پارک آبی این ساحل یکی از معروف ترین پارک های آبی در امارات است و به پارک آبی لاگونا شهرت دارد. در روزهای داغ و آفتابی دبی می توانید به این پارک جذاب و هیجان انگیز رفته و سوار تیوپ هایی شوید که با سرعت بسیار زیادی شما را از آبشارهای مصنوعی به پایین انداخته و در جریان رودخانه هایی که در یک فضای کوچکتر از طبیعت طراحی شده اند به دست آب می سپارند.

کمی دورتر از نوار ساحلی می توانید امکانات این مجموعه را به خوبی مشاهده کنید؛ رستوران ها، کافه ها، سینما و بازار کوچکی که مشاهده می شوند همگی منتظر شما هستند تا لحظاتی ناب و دل چسب را برایتان رقم بزنند اما به جرئت می توان گفت که هدف اصلی مسافران و توریست ها از انتخاب ساحل لامر دبی، نه کافه ها و رستوران ها و نه تفریحات آبی و ساحلی است بلکه یک نوار ساحلی وسیع و طولانی می باشد که جذابیت بالایی را در تمام روزهای سال و بخصوص در زمان طلوع و غروب آفتاب دارد.

در اینجا لازم نیست تا برنامه های خود را به هر طریقی عقب انداخته و صرفا مشغول تفریح در نوار ساحلی شوید. داروخانه، سالن ورزشی و حتی سالن میکاپ و آرایش نیز برای کسانی که فرصت نداشته اند در مرکز شهر به خرید وسایل ضروری بپردازند مهیا شده است. این ها تنها بخشی از جذابیت های ساحل لامر در دبی است. کافیست به این مقصد زیبا و داغ سفر کنید و جذابیت های ناگفته آن را از نزدیک ببینید.

لامر ؛ ساحلی رویایی در قلب دبی

نحوه دسترسی به ساحل لامر

  • آدرس ساحل لامر دبی در امارات: ۲A Street Jumeirah ۱ – Dubai – United Arab Emirates
  • ساحل لامر دبی همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲ شب باز می باشد و آماده خدمت رسانی به مهمانان تور دبی یا مسافران شخصی است.
  • برای رفتن به ساحل لامر دبی در کشور امارات می توانید از خطوط اتوبوس RTA دبی استفاده کنید.
کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید