۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۸
کد خبر: 55391633

دبی کشوری است که زیبایی‌های بسیاری دارد. ساحل جمیرا یکی از زیباترین ساحل‌هایی است که در این کشور واقع شده است. این ساحل یکی از شاخص‌ترین جاذبه‌های امارات با شن‌های طلایی است.

ساحلی با شن‌های طلایی در دبی

سلام نو - سرویس گردشگری: ساحل جمیرا با شن‌های سفید، یکی از بهترین مقاصد ساحلی و جاذبه های گردشگری دبی به‌ شمار می‌رود. در امتداد این ساحل، معروف‌ترین اقامتگاه‌ها و هتل‌های دبی جای گرفته‌اند. این ساحل که در جاده‌ ساحلی جمیرا واقع شده، از امکانات فوق‌العاده‌ای همچون سان‌لانجرها (صندلی‌های راحتی ساحلی) و جایگاه‌های ورزش آبی مثل جت‌اسکی برخوردار است.

معرفی ساحل جمیرا دبی

جاهای دیدنی امارات متحده عربی این کشور را به یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری جهان تبدیل کرده است. ساحل جمیرا دبی به عنوان یکی از شاخص ترین جاذبه های امارات با شن های طلایی، درختان نخل و امکانات تفریحی و رفاهی بی نظیر بهترین گزینه برای استراحت و سپری کردن یک روز خاطره انگیز است.

طول این ساحل شگفت انگیز در حدود ۳ کیلومتر می باشد که به سه بخش تقسیم می گردد. اگر قصد شنا کردن و غواصی را دارید بخش غربی و شرقی ساحل جمیرا بهترین انتخاب است. بخش مرکزی نیز مخصوص تفریحات آبی دیگری همچون جت اسکی، اسکی روی آب و … می باشد.

ساحلی با شن‌های طلایی در دبی

وجود هتل های متعدد و متنوع، رستوران های مختلف، پارک ساحلی به وسعت ۱۲ هکتار، استراحتگاه ها، مسیر پیاده روی و دیگر امکانات رفاهی و تفریحی باعث شده ساحل جمیرا دبی به عنوان یکی از بهترین سواحل دنیا شناخته شود. از مهمترین امکانات این ساحل رویایی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

پارک ساحلی

اگر به دنبال بهترین پارک دبی هستید که لحظات خوش و به یادماندنی در آن تجربه کنید، باید به ساحل جمیرا بروید. پارک ساحلی جمیرا با ۱۲ هکتار مساحت در سال ۱۹۸۹ میلادی به عنوان اولین پارک ساحلی شهر دبی ساخته شد. این پارک که در نزدیکی سواحل طلایی رنگ خلیج فارس واقع شده دارای درختان نخل فراوانی است و از محیط دلنشینی برخوردار می باشد.

استراحت در زیر سایه این درختان در فضای سبز وسیع و تماشای ساحل و دریا می تواند لذت سفر شما به دبی را دوچندان کند. در این پارک استراحتگاه های مخصوص پیک نیک خانواده ها، زمین های بازی کودکان، اسکله تفریحی، زمین والیبال ساحلی و امکانات متنوع دیگری در نظر گرفته شده است.

ساحلی با شن‌های طلایی در دبی

نحوه دسترسی به ساحل جمیرا دبی

برای دسترسی به این ساحل مشهور و جذاب کار سختی پیش رو نخواهید داشت. شما می توانید با استفاده از اتوبوس و تاکسی به راحتی خود را به ساحل جمیرا دبی برسانید. با وارد شدن به جاده جمیرا و طی نمودن مسیر کوتاهی ساحل جمیرا با شن های طلایی رنگ و هتل ها و فضای منحصربفرد خود نمایان می شود. ورودی این ساحل برای هر نفر ۵ درهم است و محوطه ان از ساعت ۷ الی ۲۳:۳۰ باز می باشد.

ساحلی با شن‌های طلایی در دبی

جاذبه‌های نزدیک ساحل جمیرا دبی

در نزدیکی ساحل جمیرا جاذبه ها و دیدنی های دیگری نیز وجود دارد که می توانید پس از بازدید از این ساحل بی نظیر به سراغ آنها بروید. اگر به دنبال یک مرکز خرید معتبر و نزدیک هستید بهترین گزینه مجتمع سان ست مال دبی است. این مرکز خرید لوکس در فاصله کمی از ساحل جمیرا واقع شده و دارای فروشگاه های متنوع، مراکز سلامت و زیبایی، مراکز پزشکی و تفریحی و رستوران های مختلف است.

از دیگر جاذبه های نزدیک ساحل مجیرا می توان به پارک صفا اشاره نمود. این پارک با چشم اندازهای عالی، فضای سبز وسیع، امکانات رفاهی و تفریحی و … یکی از بهترین محل ها برای پیک نیک و تفریح در دبی محسوب می گردد. مسجد فاروق، مدرسه کایت سواری، برج خلیفه، مقبره القوز، آبشار دبی در خیابان شیخ زاید، سیاره سبز یا گرین پلنت دبی، سافاری صحرا دبی، نمایشگاه حریم سلطان دبی، و مجتمع تفریحی و بازی بولینگ سنتر دیگر جاهای دیدنی اطراف ساحل جمیرا محسوب می شوند.

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید