عبدالمطهر محمدخانی سخنگوی شهرداری تهران، از خسارت ۱۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به اموال تهران در حوادث اخیر خبر داد.

میزان خسارت به اموال تهران در تجمعات اخیر چقدر است؟

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، سخنگوی شهرداری تهران ضمن گرامی‌داشت روز آتش‌نشان گفت: در جریان اغتشاشات اخیر، ۲۵ دستگاه خودروی سبک و سنگین متعلق به سازمان آتش‌نشانی، دچار حریق و تخریب شد که خسارت ناشی از تخریب این تجهیزات ۶ میلیارد تومان برآورد می‌شود.

میزان خسارت به اموال تهران طی روزهای ۲۸ شهریورماه تا ۵ مهرماه

عبدالمطهر محمدخانی درباره تصاویر منتشر شده از آسیب‌های آشوب‌گران به تجهیزات آتش‌نشانی پایتخت گفت: متأسفانه در جریان اغتشاشات اخیر ۲۵ دستگاه خودروی سبک و سنگین و یک دستگاه تویوتا با تجهیزات کامل و متعلق به سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران دچار حریق و تخریب شد. خسارت ناشی از تخریب این تجهیزات بالغ بر ۶ میلیارد تومان برآورد می‌شود؛ البته این تنها بخشی از ۱۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان خسارتی است که طی روزهای ۲۸ شهریورماه تا ۵ مهرماه به تجهیزات شهر تهران وارد شده است.

او افزود: در کنار آسیب به اموال شهر، ۲۱ نفر از کارکنان خدوم شهرداری تهران شامل نیروهای شرکت واحد اتوبوسرانی، نیروهای خدمات شهری و سازمان آتش‌نشانی نیز در پی آشوب‌های افرادی معدود، دچار صدمه و آسیب‌دیدگی شدند که یک نفر از کارکنان اتوبوسرانی در بیمارستان بستری شد. همچنین ۱۷ نفر درمان سرپایی شدند و ۳ تن از کارکنان سازمان آتش‌نشانی نیز مصدوم شدند.

رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران در پایان ضمن گرامیداشت روز ۷ مهرماه به عنوان روز آتش‌نشان، اظهار کرد: ایجاد صدمه به کارکنان خدوم شهرداری و خسارت به تجهیزات شهر به هر شکل ممکن محکوم است و علاوه بر تضییع سرمایه شهروندان، تهدیدی برای سلامت و امنیت جانی کارکنان مجموعه بزرگ شهرداری تهران محسوب می‌شود.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید