۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۱
کد خبر: 55391604

جزیره کیش سواحل جذاب و متعددی دارد که هر کدام با ویژگی خاص خود شهرت پیدا کردند با ما همراه باشید تا بیشتر درباره تفریحات ساحل مرجان کیش بدانیم.

تفریحات ساحل مرجان کیش

سلام نو ـ سرویس گردشگری: منطقه آزاد کیش پر از جاذبه‌های گردشگری است و تفریحات ساحل مرجان کیش در شمار جاذبه‌های هیجان‌انگیز جزیره قرار می‌گیرد. این نقطه بی‌نظیر در جنوب ایران و در دل آب‌های خروشان خلیج همیشه فارس قرار گرفته و با داشتن ویژگی‌های خاص و منحصر به فرد خود سبب شده تا به صورت سالانه 2 میلیون مسافر و گردشگر به آن قدم بگذارند. گفتنی است که این جزیره نه تنها بین گردشگران آگاه داخلی محبوب و دوست‌داشتنی است بلکه در میان گردشگران خارجی نیز به عنوان گزینه‌ای مطلوب قرار دارد.

ساحل مرجان کیش

پیش از اینکه در ارتباط با تفریحات ساحل مرجان کیش اطلاعات کاملی کسب کنیم خوب است درباره ساحل بیشتر بدانیم. ساحل مرجان در جنوب شرقی جزیره کیش قرار دارد و نقطه‌ای حائز اهمیت به لحاظ گردشگری محسوب می‌شود چرا که توانسته نیازهای رفاهی و تفریحی ساکنان و مسافران جزیره را در کنار هدیه بخشیدن مناظری بی‌بدیل و زیبا بر طرف کند و همین امر به عنوان ویژگی مهم و درخور توجه سبب شده تا رضایت از حضور در ساحل به نحوی کسب شود.

قبل از آنکه تفریحات ساحل مرجان کیش در راستای جذابیت آن مطرح باشد وجود چشم‌اندازهای کم‌نظیر و آب زلال و صدف‌های پر شمار این ساحل زبان‌زد است. ساحل مرجان در هر زمان از سال و هر ساعت از شبانه‌روز زیبا و دیدنی است و منظره‌هایی که ارائه می‌کند چشم هر بیننده‌ای را نوازش می‌کند. آب دریا در این ساحل به طرز شگفت‌انگیزی شفاف و زلال است به نحوی که دیدن آبزیان ریز و درشت درون آن به راحتی امکان‌پذیر است و آدمی از تمیزی این آب و تماشای مرجان و ماهی‌های مختلف و صدف‌های آن به وجد می‌آید.

تفریحات ساحل مرجان کیش

تفریحات در ساحل مرجان

تفریحات ساحل مرجان کیش متنوع است و با توجه به اینکه بودجه مسافر برای تفریح چه مقدار باشد امکان انتخاب تغییر می‌کند. این ساحل بیشتر تفریحات آبی دارد تا تفریحات غیرآبی و گفتنی است که تنها فعالیت و تفریح غیرآبی ساحل مرجان کیش دوچرخه‌سواری است و طبیعی به نظر می‌رسد که با رفتن به ساحل انجام تفریحاتی که در آب تعریف شود اهمیت بیشتری دارد. با این وجود در خط ساحلی و با منظره خلیج همیشه فارس مسیری برای دوچرخه‌سواری در ساحل مرجان مشخص شده که طرفداران خاص خود را دارد.

قایق سواری، جت اسکی، شاتل، بنانا سواری، پاراسل و غواصی از جمله تفریحات ساحل مرجان کیش محسوب می‌شوند که هر کدام هیجان‌انگیز و وسوسه‌برانگیز هستند و در ادامه به صورت مختصر درباره هر یک توضیح داده می‌شود.

جت اسکی: وسیله‌ای برای ورزش و سرگرمی که به عنوان یک شناور سرعت بالا استفاده می‌شود و سوار شدن، تعادل داشتن، راندن و سرعت گرفتن با آن آموزش داده می‌شود.

شاتل سواری: سوار شدن چند نفر بر نوعی تیوپ بادی که به وسیله قایق‌های تندرو بر آب کشیده می‌شود. در این تفریح آبی نیز پیش‌بینی‌های ایمنی انجام می‌شود و برای بالا رفتن هیجان در دور زدن‌های قایق ممکن از تیوپ به داخل آب سقوط کنیم.

بنانا سواری: یک تفریح دسته‌جمعی محسوب می‌شود و در آن می‌توان با دوستان و خانواده یا مسافران دیگر بر یک تیوپ بادی موزی شکل سوار شد و به وسیله قایق تندرو بر روی آب‌های خلیج همیشه فارس با هیجانی زیاد حرکت کرد.

تفریحات ساحل مرجان کیش

پاراسل: در این تفریح مهیج یک چتر بزرگ به وسیله طنابی بلند و مطمئن به قایقی تندرو و مسافر با کمربند ایمنی به این چتر متصل است. با حرکت قایق، باد درون چتر می‌پیچد و چتر و مسافر بلند می‌شود، تعداد نفرات و وزن مجموع آن‌ها همین‌طور سرعت قایق و باد در میزانی که چتر ارتفاع می‌گیرد بستگی دارد.

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید