قیمت پژو ۲۰۶ تیپ پنج در بازار امروز ۱۰ مهر ماه به۳۶۰ میلیون تومان رسید. در مطلب زیر جدیدترین قیمت پراید، تیبا، دنا، تارا و شاهین در جدول زیر آمده است.

احتمال افزایش قیمت خودرو در بازار / جدیدترین قیمت خودروهای پرطرفدار + جدول

به گزارش سلام نو به نقل از تجارت‌نیوز، با توجه به شرایط اجتماعی _ سیاسی کشور، اگر رشد قیمت در ماه‌های آینده اتفاق بیافتد، جزئی خواهد بود. اما قیمت دلار در بازار آزاد در حال افزایش است. در نتیجه احتمال این وجود دارد که خودرو در بازار گران شود.

قیمت خودرو صفر داخلی روز ‌یکشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۱ با توجه به آمار با تغییراتی همراه شد.

پراید ۱۱۱ با قیمت ۲۰۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد. پراید ۱۳۱ نیز با قیمت ۱۸۰ میلیون تومان عرضه می‌شود. دنا معمولی مدل ۱۴۰۱ نیز با قیمت ۴۰۳ میلیون تومان به فروش می‌رسد. پژو ۲۰۷ اتومات اکنون در قیمت ۵۹۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

قیمت خودروهای پرطرفدار در بازار چند؟

تیبا هاچ‌بک‌ پلاس هم‌اکنون در محدوده ۲۰۵ میلیون تومان قیمت دارد. پژو ۲۰۶ تیپ دو مدل ۱۴۰۱ اکنون در قیمت ۳۰۴ میلیون تومان به فروش می‌رسد. ۲۰۶ تیپ پنج نیز در بازار کشور تا نرخ ۳۶۰ میلیون تومان پیش رفت. تارا اتوماتیک هم امروز با قیمت ۵۸۸ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

پیش‌بینی قیمت خودرو در روزهای آینده

گفته می‌شود برخی از محصولات ایران‌خودرو دیزل با افزایش قیمت همراه شده است. البته پیش از این زمزمه‌هایی در رابطه با افزایش قیمت خودرو درب کارخانه منتشر شده بود و گفته می‌شد که احتمال دارد در مهرماه خودرو در بازار هم با افزایش قیمت مواجه شود. در این صورت، آیا این افزایش قیمت در ماه‌های آینده به خودروهای سواری هم می‌رسد؟

امیرحسن کاکایی، کارشناس صنعت خودرو گفت: به نظر نمی‌رسد که با افزایش قیمت خودروهای سنگین، خودروهای سواری هم گران شود. چون مکانیزم خودروهای سنگین با خودروهای سواری متفاوت است.

کاکایی توضیح داد: هرچند که خودروسازان به شدت زیان‌ده هستند و دولت هم جلوی افزایش قیمت را گرفته. اما ممکن است در ادامه سال خودروسازان خودروهای سواری نیز قیمت‌ها را افزایش دهند.

این کارشناس ادامه داد: البته با توجه به شرایط اجتماعی_ سیاسی کشور، اگر رشد قیمت در ماه‌های آینده اتفاق بیافتد، جزئی خواهد بود. اما قیمت دلار در بازار آزاد در حال افزایش است. در نتیجه احتمال این وجود دارد که خودرو در بازار گران شود.

جدیدترین قیمت پراید، تیبا، دنا، تارا و شاهین |  ۲۰۶ تیپ پنج ۳۶۰ میلیون تومان شد

کد خبرنگار: ۱۴
۲دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید