۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۱
کد خبر: 55391570

جزیره کیش سواحل تماشایی و زیبایی دارد و گردشگران بسیاری تمایل دارند درباره ساحل مرجان کیش در شب بدانند.

ساحل مرجان کیش در شب

سلام نو ـ سرویس گردشگری: ساحل مرجان کیش در شب از جمله فضاهای جذابی است که هر مسافر و گردشگری که به منطقه آزاد کیش سفر می‌کند دوست دارد رفتن به آن را تجربه کند چرا که در میان سواحل جنوب ایران یکی از محبوب‌ترین ساحل‌ها به شمار می‌آید و مناظر بی‌بدیلی را به زیباترین حالت ممکن به نمایش می‌گذارد. ساحل مرجان توانسته با داشتن امکانات رفاهی مناسب و ارائه تفریحات آبی و غیر آبی نقطه‌ای مناسب برای گشت و گرد و انجام فعالیت‌های هیجان‌انگیز باشد.

ساحل مرجان کیش

ساحل مرجان کیش در شب به دلیل ویژگی‌های خاص و منحصر به فردی که دارد برای شمار زیادی از گردشگران آگاه و ساکنان جزیره بسیار دیدنی و جذاب است. خوب است بدانیم منطقه آزاد کیش در جنوب ایران قرار گرفته و با توجه به دسته‌بندی اقلیمی دارای اقلیم گرم و مرطوب است و به همین دلیل در فصول سرد سال با در نظر گرفتن شرایط آب‌وهوایی مسافرهای بیشتری را به خود جذب می‌کند ساحل مرجان نیز از این قاعده مستثنی نیست و از اواسط پاییز تا اوایل بهار خوش آب‌وهواتر از باقی فصول سال است.

کیش سواحل مختلفی دارد و ساحل مرجان کیش در شب انتخابی هوشمندانه به نظر می‌رسد چرا که دیدن آبزیان ریز و درشت دریا با وجود آب شفاف و تمیزی که دارد به سهولت امکان‌پذیر است و از طرفی چشم‌اندازهای بی‌بدیلی به چشم بیننده هدیه می‌دهد که با تماشای آن هر شخصی به ذوق و وجد می‌آید و عمیقا احساس آرامش می‌کند. نیاز است در جریان باشیم امکانات رفاهی و تفریحی که در این ساحل زیبا وجود دارد بیش از پیش انگیزه رفتن به این ساحل را افزایش می‌دهد و سبب می‌شود افراد با خیال آسوده دل به ساحل بزنند.

ساحل مرجان کیش در شب

پاک‌ترین ساحل کیش در شب

تفاوتی نمی‌کند ساحل مرجان کیش در شب دیده شود یا در روز زیرا در هر صورت یکی از تمیزترین و پاک‌ترین ساحل‌هایی است که می‌توان در کیش و خلیج همیشه فارس رفت و تجربه کرد. ساحل مرجان به وجود صدف‌های فراوان خود نیز شهرت دارد و می‌توان با قدم زدن در آن بی‌شمار صدف را دید و لمس کرد و حسابی لذت برد با این وجود نه تنها شب‌های ساحل مرجان دیدنی و جذاب محسوب می‌شود که این ساحل با داشتن حجم زیادی صدف نیز به عنوان یک جاذبه گردشگری قابل بازدید است.

شب در هر نقطه‌ای شگفت‌انگیز است و ساحل مرجان کیش در شب پر رمز و راز. این ساحل در جنوب شرقی جزیره کیش واقع شده و دارای مسیرهای پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری مناسب و همین‌طور آلاچیق‌هایی رو به دریا است و از این رو برای کسانی که در طول روز به فعالیت‌های مختلف مشغول بودند و شب فرصتی برای قدم زدن و دوچرخه‌سواری و خلوت کردن پیدا می‌کنند فضای درخور توجهی به شمار می‌آید. پس پی بردیم ساحل مرجان کیش فقط زیبایی‌های بصری ندارد و برای خلوت و پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری نیز مناسب است.

تفریحات آبی ساحل مرجان کیش

جزیره کیش به عنوان مقصدی هیجان‌انگیز در جنوب ایران به شمار می‌آید چرا که برای هر سلیقه سفری پاسخ مناسب و کاملی دارد و چه بسا به همین دلیل است که سالانه 2 میلیون مسافر و گردشگر را چه از داخل کشور عزیزمان ایران و چه از خارج آن جذب خود می‌کند. این نقطه با جاذبه‌های گردشگری فراوان و هتل‌ها و مراکز خرید متعدد و متنوع مورد توجه هر کسی است که قصد سفر به مقصدی بر روی آب‌های خروشان خلیج همیشه فارس دارد.

ساحل مرجان کیش در شب

علاوه بر شورانگیزی ساحل مرجان کیش در شب خوب است بدانیم این ساحل تفریحات آبی مهیجی دارد که انجام هر یک با توجه به بودجه‌ای که برای سفر به کیش در نظر گرفته‌اید به شدت پیشنهاد می‌شود. تفریحات آبی ساحل مرجان کیش شامل غواصی و شاتل و بنانا سواری و قایق سواری و جت اسکی و پاراسل می‌شود که امکان تجربه هر یک با رفتن به کلوپ دریایی ساحل مرجان فراهم است.

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید