معاملات مسکن در تابستان 1401 با وضعیت متفاوتی نسبت به قبل با رکود همراه بود اما سوال این است که بازار خریدوفروش مسکن با شروع پاییز داغ می‌شود؟

وضعیت بازار مسکن در تهران با شروع فصل پاییز + جدول قیمت

به گزارش سلام نو به نقل از دنیای اقتصاد، با شروع فصل پاییز به نظر می‌رسد سایه رخوت دور از انتظاری که در دو ماه پایانی فصل تابستان، بازار مسکن شهر تهران را فراگرفته بود از این بازار رخت برمی بندد و به این ترتیب خواب غیرمنتظره تابستانی معامله گران بازار مسکن رو به پایان است.

بر خلاف سنت همیشگی بازار مسکن که در سه ماهه تابستان نبض معاملات نسبت به سایر فصول سال تندتر می‌زند و شاید تنها بازار یکی دو ماه پایانی هر سال را با توجه به حرارت ناشی از ایام منتهی به عید نوروز بتوان با آن مقایسه کرد، امسال تابستان اوضاع بازار مسکن شکل متفاوتی داشت و حجم معاملات ماهانه مسکن شهر تهران در مرداد و شهریور به شکل دور از انتظار کاهش پیدا کرد.

با وجود اینکه رکود سنگین بر معاملات مسکن تابستانی سایه انداخته بود، با ورود به فصل پاییز مختصات بازار در حال تغییر به نفع افزایش نسبی خرید و فروش ملکی است؛ طوری که به گفته واسطه‌ها تعداد تماس‌ها با آگهی دهندگان املاک در بستر موتورهای جست‌وجوی ملکی افزایش محسوس پیدا کرده است.

قیمت مسکن

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید