رمان‌های «درّه انجیر» نوشته فرشته نوبخت در ۱۳۶ صفحه با شمارگان ۵۰۰ نسخه و «جسدهای معلق» نوشته مریم فریدی در ۳۰۴ صفحه با شمارگان ۵۰۰ نسخه منتشر شده‌اند.

دو رمان هیجان‌انگیز «درّه انجیر» و «جسدهای معلق» منتشر شدند

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، رمان «دره انجیر» نوشته فرشته نوبخت در ۱۳۶ صفحه با شمارگان ۵۰۰ نسخه و با قیمت ۵۵ هزارتومان در نشر پیدایش عرضه شده است.

در نوشته پشت جلد کتاب می‌خوانیم: هنوز آفتاب نزده که مسافر از جلوخان عبور کرده و وارد هشتی بزرگ اقامتگاه می‌شود. به دو سوی هشتی نگاهی می‌اندازد و چون در ابتدا کسی را نمی‌بیند، از پله‌های سمت چپِ هشتی پایین می‌رود و پشت یکی از میزهای کوچک می‌نشیند. نگاهش در اطراف می‌چرخد و برای چند لحظه محو فضا می‌شود. به سنگفرش آجری، پرده‌ها، پنجره‌های چوبی و آبی‌ رنگ و گلدان‌های پر از شمعدانی‌های با طراوت نگاه می‌کند. انارِ سرخی که در دست دارد را بو می‌کند و می‌گذارد روی میز. بعد منتظر می‌ماند تاکسی پیدا شود و به او خوشامد بگوید. کمی بعد سر و کله‌ی پیشخدمتی خواب‌آلود پیدا می‌شود.

«این ماشین سفید، مال شماست؟»

 همچنین کتاب «جسدهای معلق» نوشته مریم فریدی در ۳۰۴ صفحه با شمارگان ۵۰۰ نسخه و با قیمت ۱۳۰هزار تومان در نشر یاد شده عرضه شده است.

در پشت جلد کتاب نوشته شده است: «سیصد سال» از «انفجار بزرگ» گذشته است و مردم شهر «آلامتو» با یکدیگر خوب و خوش زندگی می‌کنند. اما داساهای سیاه‌پوش به آلامتو حمله و آن را تسخیر می‌کنند. ری‌را و آندیا دو زن جوان، بی‌آنکه یکدیگر را بشناسند، از دو مسیر متفاوت به همدیگر می‌رسند. هر دو زن جوان، در راهی تیره و پر از خشونت به دنبال زندگی، عشق و خوشبختی‌اند، اما داساهای سیاه‌پوش وحشی در حال کشتارند و بی‌رحمانه در کمین آنان نشسته‌اند.

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید