در جریان برگزاری هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر، امروز استقلال در مقابل گل گهر سیرجان خواهد رفت و بار دیگر در برابر امیر قلعه‌نویی صف آرایی می‌کند.

راز بین امیر قلعه‌نویی و استقلال

به گزارش لام نو به نقل از فرارو: هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر امروز برگزار می‌شود ودر مهمترین بازی، گل گهر در سیرجان پذیرای استقلال است. این بازی تقابل دوباره‌ای بین امیر قلعه‌نویی، بازیکن و سرمربی سابق باشگاه استقلال است که با تیم آبی‌پوش تهرانی است.

در روزهای گذشته از آمار بد امیر قلعه‌نویی مقابل استقلال مطالب زیادی در رسانه‌ها درج شده است. به طوری که عنوان شده این مربی کهنه کار برابر تیم رقیب، حرف زیادی برای گفتن نداشته است. به طور کلی امیر قلعه‌نویی ۲۹ بار در رقابت‌های مختلف به مصاف استقلال رفته است که این بازی‌ها ۱۰ پیروزی، ۵ تساوی و ۱۴ باخت کسب کرده است.

البته درباره تعداد پیروزی‌های امیر قلعه‌نویی مقابل استقلال حرف و حدیث وجود دارد و بعضا تعداد بردهای او برابر استقلال ۹ برد عنوان شده است. این موضوع، ولی یک روی دیگر هم دارد؛ چه با ۱۰ و چه با ۹ برد، امیر قلعه‌نویی آمار قابل توجهی مقابل استقلال دارد. ماجرا از این قرار است که استقلال با ۹ باخت، بیشترین شکست را برابر این مربی در لیگ برتر داشته است، هرچند قلعه‌نویی در ۶ مصاف گذشته با استقلال در لیگ و حذفی مغلوب شده است. به گزارش فرارو، به عبارت ساده‌تر، هیچ مربی‌ای در لیگ برتر به اندازه امیر قلعه‌نویی نتوانسته استقلال را شکست دهد.

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید