در جریان انتخابات آخر هفته ریاست جمهوری، نیمار از ژایر بولسونارو، رئیس جمهور فعلی برزیل حمایت کرده و این موضوع باعث شده تا مورد حمله برخی کاربران قرار گرفته است.

نیمار به خاطر حمایت از رئیس جمهور مورد حمله قرار گرفت

به گزارش سلام نو به نقل از خبرآنلاین؛ نیمار ستاره برزیلی پاری سن ژرمن اخیرا پستی منتشر کرده و پیش از انتخابات آخر هفته ریاست جمهوری، از ژایر بولسونارو، رئیس جمهور فعلی این کشور حمایت کرده است. نیمار همچنین از هوادارانش درخواست کرد که به این سیاستمدار ۶۷ ساله رای دهند تا او دوباره و برای چهار سال دیگر زمام امور را در دست بگیرد. اما به نظر می رسد این تبلغیات نیمار مورد انتقاد برخی از مردم قرار گرفته و به این ستاره برزیلی حمله شده است.

حمله به فوق‌ستاره به خاطر حمایت از رئیس جمهور

نیمار در صفحه توییتر خود در پاسخ به این حملات نوشت: «آنها در مورد دموکراسی و مواردی از این دست صحبت می کنند، اما وقتی کسی نظر دیگری دارد، توسط همان افرادی که از دموکراسی حرف می زنند، مورد حمله قرار می گیرد.»

جالب اینجاست بولسونارو نیز ویدیوی حمایتی نیمار را در حساب توییتر خود منتشر کرده و از این بازیکن برای این کار تشکر کرده است. حمایت نیمار از رئیس جمهور فعلی می تواند بر رای برخی تأثیر بگذارد، زیرا او هواداران زیادی در برزیل دارد. نیمار بیش از هشت میلیون دنبال کننده در تیک تاک و ۵۲ میلیون دنبال کننده در توییتر دارد. پس بی تردید بسیاری از رای دهنگان اینتخابات پیش رو، ویدئوی منتشر شده توسط نیمار را مشاهده کرده اند و این کار او می تواند روی آرای بولسونارو تاثیر مثبتی بگذارد.

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید