مرد آمریکایی با خوردن ۱۷ فلفل قرمز در مدت زمان یک دقیقه رکورد جدیدی را در رکوردهای گینس ثبت کرد.

شکستن رکورد خوردن فلفل قرمز در یک دقیقه توسط مرد آمریکایی + فیلم

به گزارش سلام نو " گرِگوری فاستر "، یک شهروند اهل آمریکا رکورد خوردن فلفل قرمز در مدت زمان یک دقیقه را شکست. بنا به اعلام رکوردهای گینس، فاستر موفق به خوردن ۱۷ فلفل قرمز در این مدت زمان شد. این رکورد در تاریخ ۱۴ نوامبر سال ۲۰۲۱ به دست آمد، اما در روز دوشنبه ۸ آگوست به طور سرمی ثبت شد. محل برگزاری این رکورد پارک عمومی در سن دیگو بود که برای تماشاگران باز گذاشته شده بود تا آن‌ها از نزدیک رکورد جدید فاستر را به تماشا بنشینند. بسیاری از رهگذران در محل گرد هم آمدند تا از نزدیک شاهد این صحنه باشند.

گیگوری فاستر برای ثبت این رکورد موفق شد تا حدود ۱۱۰.۵۰ گرم یا ۱۷ فلفل قرمز را ببلعد. در ویدئویی که در اینستاگرام رکوردهای گینس منتشر شده است فاستر را در حال خوردن فلف‌های قرمزی که در یک بشقاب مقابل او قرار داده شده نشان می‌دهد. بنا به گزارش رسانه‌های محلی فاستر علاقه زیاد به خوردن غذاهای تند دارد و چندین دهه صرف تمرین آماده کردن معده خود کرده است.

فاستر به رکوردهای گینس در این باره گفت: «این تلاش برای ثبت رکورد یک چالش شخصی بود تا ببینم چقدر می‌توانم عشقم به خوردن فلفل‌های تند قرمز را پیش ببرم. به عنوان یک عاشق فلفل دلمه ای، سعی کردم تا آگاهی و هیجان در مورد فلفل‌های فوق العاده آتشین را ارتقا دهم.»

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید