برگزارکنندگان جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در بیانیه‌ای ضمن اعلام شرایط تست کرونا را برای هواداران جام جهانی، از قرنطینه مبتلایان به ویروس کرونا خبر داد.

انجام تست کرونا در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اجباری است؟

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، برگزارکنندگان جام جهانی ۲۰۲۲ اعلام کردند: هرکسی که در هنگام اقامت در قطر به کرونا مبتلا شود باید طبق دستورالعمل‌ها قرنطینه شود.

برگزارکنندگان جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در بیانیه‌ای اعلام کردند، هوادارانی که در جام جهانی قطر شرکت می‌کنند، با توجه به وضعیت واکسیناسیون خود باید مدارک منفی بودن آزمایش کرونا را نیز نشان دهند.

در این بیانیه آمده است: همه تماشاگران شش ساله و بالاتر باید نتیجه آزمایش PCR انجام شده در عرض ۴۸ ساعت قبل از ورود به قطر آن‌ها منفی باشد. این نتایج تنها در صورتی پذیرفته می‌شود که از مراکز رسمی پزشکی باشد و خود تجویز نشده باشد.

در صورتی که هواداران علائم کرونا را نداشته باشند، هیچ آزمایش دیگری در قطر مورد نیاز نخواهد بود.

تماشاگران ۱۸ ساله و بالاتر نیز ملزم به دانلود اپلیکیشن تلفن ردیابی تماس دولتی به نام "احتراز" خواهند بود. هم‌چنین هواداران باید در وسایل حمل و نقل عمومی از ماسک استفاده کنند.

در ادامه این بیانیه آمده است: هرکسی که در هنگام اقامت در قطر به کرونا مبتلا شود باید طبق دستورالعمل‌ها قرنطینه شود. بر اساس داده‌های وزارت بهداشت عمومی قطر بیش از ۴۴۰ هزار مورد ابتلا و ۶۹۲ مورد مرگ ناشی از این ویروس در قطر ثبت شده است.

کشور قطر ۲.۸ میلیون نفر جمعیت دارد و براساس داده‌ها، در مجموع ۷ میلیون دوز واکسن تا کنون در این کشور تزریق شده است.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید