سازمان اطلاعات سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که دختری که در زنجان روسری‌اش را آتش زد بازداشت شد.

بازداشت دختری که زنجان روسری‌اش را آتش زد / جزییات

به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم، سازمان اطلاعات سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در پی اغتشاشات چند روزه گذشته در زنجان، طی اقدامات صورت گرفته توسط سازمان اطلاعات سپاه استان زنجان، یکی از عوامل اصلی اغتشاشات که اقدام به کشف حجاب و آتش زدن روسری خود و همچنین تهییج مخاطبین جهت اقدامات ساختارشکن شده بود دستگیر شد.

در برسی های اولیه مشخص شد که خانم (م - ش) که غیر بومی بوده و از اهالی یکی از استان‌های جنوب شرقی کشور است در روزهای اولیه اغتشاشات به زنجان آمده است؛ همچنین نامبرده ضمن ارتباط با شبکه‌ها و افراد معاند خارج از کشور مانند شبکه سعودی ایران اینترنشنال، علی جوانمردی و مصی علینژاد، گزارش ناآرامی‌ها را لحظه به لحظه به این شبکه و افراد ارسال کرده است.

در ادامه اطلاعیه آمده است: با توجه به بافت مذهبی و قوام بنیان خانواده در زنجان، رفتارهای ساختار شکن از قبیل سوزاندن روسری به ندرت در ناآرامی‌ها مشاهده شده، فلذا همشهریان عزیز ضمن هوشیاری می توانند هرگونه گزارشات و خبرهای خود را با ستاد خبری سازمان اطلاعات به شماره ۱۱۴ در میان گذارند.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید