نسرین مقانلو، بازیگر برجسته سینما و تلویزیون با انتشار تصویری در صفحه شخصی خود در اینستاگرام خبر از فوت پسر بزرگش داد.

پسر نسرین مقانلو درگذشت + علت چه بود؟ / عکس

به گزارش سلام نو، متاسفانه فرزند بزرگ نسرین مقانلو به دلیل سکته مغزی جان به جان آفرین تسلیم کرد.

مقانلو با انتشار تصویری از پسرش نوشت: بس که دوست داشتی ایران بمونی ،اومدی پیشم و همین جا ازم جدا شدی و موندگار شدی تو همینجا و رفتی به سفری ابدیت؟ فکر منو نکردی که وجودم به وجودت بسته بود ارشیا پسرم رفتی ؟اما منو هم با خودت بردی داغت اینقدر رو دلم سنگینه که شکستم ،با رفتنت من هم مردم پسرم منتظرم باش مادرت به زودی پشت سرت میاد پیشت. جات توی بهشت عزیز مهربونم راهت روشن پسر خوش قلبم . بی تو دیگه مادرت آرام نیست اما تو آروم بخواب

پسر نسرین مقانلو درگذشت + علت چه بود؟ / عکس

نسرین مقانلو متولد یک تیرماه سال ۱۳۴۷ در تهران است. نسرین مقانلو فعالیت بازیگری خود را با فیلم امید در سینما آغاز کرد و با بازی در فیلم همسر بیشتر مورد توجه قرار گرفت. نسرین مقانلو پس از بازی در فیلم نابخشوده چند سالی را خارج از کشور گذراند. نسرین مقانلو سپس به ایران بازگشت و بازی در سینما و تلویزیون را ادامه داد.

نام اصلی: نسرین

نام خانوادگی اصلی: مقانلو

سمت (در بخش های): بازیگران،

تاریخ تولد: ۱۳۴۷

محل تولد: تهران

ملیت: ایران

او در حال حاضر مقیم آمریکا است

مدرک تحصیلی: دیپلم

بیوگرافی نسرین مقانلو:

نسرین مقانلو متولد یکم تیرماه ۱۳۴۷ در شهر تهران است. فرزند اول خانواده است و یک خواهر و یک برادر دارد. خواهر نسرین مقانلو در امریکا زندگی می کند و برادرش مربی سطح بالای تکواندو است. مادرش قبل از انقلاب تئاتر کار می کرده است.

خانواده نسرین مقانلو ( همسر و پسرانش ) در امریکا زندگی می کنند. برای دیدار با خانوادش یا او به امریکا می رود یا خانواده اش به ایران می آیند. دو پسر دارد به نام های ارشیا و آرین که در امریکا به دنیا آمده اند و همانجا بزرگ شده اند.

نسرین مقانلو فعالیت خود را با فیلم امید در سینما آغاز کرد و با بازی در فیلم همسر بیشتر مورد توجه قرار گرفت. وی پس از بازی در فیلم نابخشوده چند سالی را خارج از کشور گذراند. وی سپس به ایران بازگشت و بازی در سینما و تلویزیون را ادامه داد. بازی در فیلم مهمان مامان وی را به عنوان یک بازیگر توانا مطرح کرد.

ماجرای ازدواج نسرین مقانلو

ماجرای ازدواج من سر فیلم «همسر» آقای فخیم زاده بود که به خاطر اسمش سرنوشت من را رقم زد و در همان گیرودار ساختش بودیم که برای خواستگاری از من به منزلمان آمدند و بعد از ۵ -۶ سال کار مداوم در عرصه های مختلف، با همسرم ازدواج کردم و به آمریکا رفتیم.

البته سالی یک بار به ایران می آمدم و به صورت ناپیوسته کارهایی انجام می دادم، مثل کار «نابخشوده» مرحوم «ایرج قادری» که هنگام بارداری پسر بزرگم اتفاق افتاد یا «بن بست» اصغر نعیمی که با «فرهاد اصلانی» و «دکتر عزیزی» بازی کردم. ازدواج، فرصتی برای امتحان کردن خودم با ازدواج، عاشق شدم و با خودم فکر کردم این بهترین فرصت برای امتحان کردن خودم است که آیا می توانم مدتی از آنچه دوست دارم، دور باشم یا نه! آن ۱۰ سال خیلی بر من سخت گذشت؛ بسیار دلتنگ بودم، خیلی شب ها می نشستم برنامه «چشم انداز» را می دیدم، همکارانم را نگاه می کردم، گریه می کردم.

پسر بزرگ نسرین مقانلو درگذشت

در ادامه بخشی از گفتگو نسرین مقانلو را در مورد پسرش که فوت کرده است بخوانید.

چند وقت پیش شما یک عکس از شباهت پسرتان و کریس رونالدو در اینستاگرام گذاشتید...

وای خدای من ، نمی دانستم این کارم این همه بازتاب داشته باشد. من یک عکس روی اینستاگرام خودم منتشر کرده بودم اما همه منتشرش کردند!

خیلی از سایت ها گذاشته بودند...

بله می دانم!

برای همه جالب بود و دوست داشتند بدانند پسرتان کجا بازی می کند؟

اینجا نیست آمریکاست و در تیم دانشگاه خودش بازی می کند. چون پدرش هم آنجا مربی است و اینها یک تیم هایی دارند که بچه های خودشان هستند و هفته ای یکی دو روز برای تمرین می روند.

او می خواهد یک فوتبالیست حرفه ای شود؟

ان شالله! خودش باید ببیند چه می خواهد و من نمی توانم نظر بدهم. فعلا که بازی می کند، ولی بیشتر رشته هنر را دوست دارد.

خانواده شما ورزشی هم هستند؟

بله منتها اسم تیمش را برادرش را می داند...

چند ساله است؟

۱۴شهریور ۱۹ساله می شود.

اگر ایران بود با استایلی که دارد می توانست فوتبالیست حرفه ای شود؟

اینجا هم که بود با پدرش برای تمرین می رفت. از ده سالگی در همان آمریکا فوتبال را شروع کرد و بعد در ایران هم تمرین می کرد. الان هم با تیم مدرسه اش کار می کند چون آنجا هر رشته ورزشی که بخواهند انتخاب می کنند و او هم فوتبال را انتخاب کرده.

خودتان خیلی فوتبالی نیستید؟

من زیاد اهل فوتبال نیستم و هیچ سررشته ای از این رشته ورزشی ندارم. چون رشته خودم والیبال و شنا بوده و یک زمانی هم تکواندو کار می کردم، ولی از فوتبال چیزی نمی دانم.

این قدری فوتبالی نیستید که حتی بازیکن های مطرح رئال و بارسلونا و .... را ندیده بودید؟

من مخصوصا در ایران به این دلیل که توهین های بد به هم می کنند، در صورتی که همه این دوستان بچه های این آب و خاک هستند و با هم رفیق هستند، حالا اگر استقلال یا پیروزی یا هر تیم دیگر باشند، ولی نمی دانم چرا وقتی مسابقه ای برگزار می شود رفتارهای خوبی از بعضی از آدم ها دیده نمی شود و این من را خیلی اذیت می کند. برای همین همه به من می گویند آبی یا قرمز هستید، من می گویم هیچ کدام! من طرفدار تیم ملی کشورم هستم و هر تیم ورزشی که از کشورم هر جا برود و موفق شود، برای من و همه هموطنانم باعث افتخار است. به همین دلیل من تعصبی روی هیچ تیم خاصی ندارم. اینطور هم نیست که بگویم بازی های تیم ها را می بینم، چون درگیر کار هستم و فرصت ندارم و فقط بازی های تیم ملی را می بینم، آن هم به خاطر عرق ملی که دارم.

ولی واقعا پسر شما شبیه کریس رونالدو است.

آره خیلی شبیه است؛ ولی از نزدیک ببینید بچه من خوشگل تر است. چشم های درشت تر و پوست سبزه تری دارد، ولی خیلی شبیه است. در مدرسه در آمریکا هم به او می گویند.

شما در آن عکس نوشته بودید تا حالا نمی دانستید این قدر شبیه هستند.

این عکس را برای من در واتس آپ فرستاد. چون فکر می کنم این عکس را در مدرسه اش زده بودند؛ گفت ببین اینجا می گویند من شبیه رونالدو هستم. من خودم خیلی تعجب کردم. البته به او گفتم تو خوشگل تر هستی. گفت چی میگی؟ این قهرمان است! گفتم تو هم با تلاش هایت یک روز قهرمان می شوی و ... یک مقدار با او مزاح کردم و بعد گفتم این عکس را در اینستاگرام بگذارم که فردایش دیدم روزنامه درآمد و تلویزیون صحبت کرد و... گفتم عرشیا اینجا جهانی شدی! گفت چرا اینکار را کردی؟ گفتم برای دل خودم این کار را کردم و نمی دانستم اینطور می شود.

ولی همه استقبال کردند.

بله برایش توضیح دادم که همه خوش شان آمده و گفتم اینجا به تو نمی گویند عرشیا خلیلیان، گفتند کریستیانو مقانلو، می خندید. ولی خودش هم خوشحال بود و گفت اگر دوستان ورزشی را دیدید از آنها تشکر کنید.

ولی استیلش خوب بود و همه گفتند چرا نمی آید برای تیم های پایه تست بدهد؟

قبلا اینجا بود و الان هم نمی دانم. من کلا هیچ اجباری برای بچه ها ندارم باید خودشان انتخاب کنند. الان ولی بیشتر در لس آنجلس یک قرارداد برای کار هنری دارد می دانم یک مقدار فوتبالش هم کم شده. ولی آن قدر بازیکن خوبی است که تمام مربی ها و معلم هایش می گفتند حیف است و نباید فوتبال را کنار بگذارد. ولی چون کار هنری را بیشتر دوست دارد و درگیر آن است...

در کار موسیقی است؟

بله خودش ملودی می نویسد و می خواند. به همین دلیل بیشتر کار هنری را دوست دارد. ژن من در این زمینه قوی تر بوده. من هم به او گفتم حیف است. ولی گفت الان خیلی درگیر هستم، الان مسافرت به کشورهای مختلف و ایالت های مختلف می روند. ولی پارسال که من آنجا بودم مربی هایش می گفتند حیف است فوتبال را کنار بگذارد. یک چیزهایی هم از پدرش برده. ولی اینجا ژن من چربیده و هنر را بیشتر دوست دارد و ما به اختیار خودش گذاشتیم.

برادر شما هم در یک سال آینده خیلی امید به او می رود و تیم خوبی دارند.

بله همینطور است.

چقدر امید دارید حداقل دو طلای المپیک بگیرند؟

ان شالله که موفق باشند. من واقعا آرزو دارم هر کدام از دوستان مان بیرون از کشور می روند در هر رشته ای، والیبال، تکواندو، شنا یا فوتبال دست پر برگردند و باعث افتخار ما باشند.

بازگشت نسرین مقانلو به ایران:

۱۰ سال پیش بالاخره تصمیم گرفتم با همسرم صحبت کنم و میزان دلتنگی و علاقه ام به کارم را به او گفتم، خوشبختانه او هم قبول کرد به همراه بچه ها به ایران برگردیم تا بتوانم بدون دغدغه و استرس به کارم برسم.

«دختری در قفس» آقای صلح میرزایی اولین فیلمم بعد از آن دوران بود و بعد از آن برای بازی در سریال «مسافری از هند» از من دعوت شد.

بیوگرافی کمال خلیلیان همسر نسرین مقانلو:

کمال خلیلیان مهاجم تیم ملی فوتبال ،قهرمان جوانان آسیا،و عضو باشگاههای گمرک اهواز،پاس و تاج و همسر نسرین مقانلو بازیگر کشورمان میباشد.

فیلم های نسرین مقانلو:

سینمایی:

- پی ۲۲ - حسین قاسمی جامی - ۱۳۹۳

- روزگاری عشق و خیانت - داود بیدل - ۱۳۹۲

- گناهکاران - فرامرز قریبیان - ۱۳۹۱

- بدون اجازه - مرتضی هرندی - ۱۳۹۰

- راه بهشت - مهدی صباغ‌زاده - ۱۳۹۰

- نفوذی - احمد کاوری و مهدی فیوضی - ۱۳۸۷

- سوپر استار - تهمینه میلانی - ۱۳۸۷

- ماه‌وش - محمد درمنش - ۱۳۸۶

- مهمان مامان - داریوش مهرجویی - ۱۳۸۲

- دختری در قفس - قدرت‌الله صلح میرزایی - ۱۳۸۱

- بن‌بست (فیلم کوتاه) - اصغر نعیمی - ۱۳۷۸

- نابخشوده - ایرج قادری - ۱۳۷۵

- همسر - مهدی فخیم زاده - ۱۳۷۲

- همه دختران من - اسماعیل سلطانیان - ۱۳۷۲

- بازیچه - تورج منصوری - ۱۳۷۲

- امید - حبیب کاوش - ۱۳۷۱

- قربانی - رسول صدرعاملی - ۱۳۷۰

- دو نیمه سیب - کیانوش عیاری - ۱۳۷۰

تلویزیونی:

- آخرین سند ۱۳۷۱

- لبخند زندگی ۱۳۷۲

- مسافری از هند ۱۳۸۱ قاسم جعفری

- مختارنامه ۱۳۸۳ داود میرباقری

- حس سوم ۱۳۸۴ مهدی فخیم زاده

- ساعت شنی ۱۳۸۷ بهرام بهرامیان

- تله فیلم آبی، گاهی آسمان ۱۳۸۷

- دیدار ۱۳۸۷ سید جواد هاشمی

- آخرین قاب خالی ۱۳۸۸ مرتضی هرندی

- قلب یخی (فصل اول) ۱۳۸۹ محمدحسین لطیفی پخش در شبکه خانگی

- قلب یخی (فصل دوم) ۱۳۹۰ محمدحسین لطیفی پخش در شبکه خانگی

- تنهایی لیلا ۱۳۹۴ محمدحسین لطیفی شبکه سه سیما

- مسابقه ستاره بیست (داور) ۱۳۹۵ نمایش

- سفر در خانه ۱۳۹۶ بهمن گودرزی

نسرین مقانلو در ۱۹ سالگی

این بانوی هنرمند با سریال آخرین سند وارد قاب تلویزیون شد و در مجموعه لبخند زندگی به شهرت رسید. او پس از بازی در فیلم نابخشوده به آمریکا مهاجرت کرد و پس از بازگشت با بازی در سریال مسافری از هند و سپس فیلم مهمان مامان، خود را به عنوان یک بازیگر توانا مطرح کرد.

سریال مختارنامه یکی از مشهورترین آثار ماندگار در کارنامه هنری نسرین مقانلو است که در آن نقش ناریه همسر اول مختار ثقفی را بر عهده داشت.

کد خبرنگار: ۱۵
۵دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • صادق IR ۰۷:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
    20 1
    خداوند‌بخانم‌مقاملو‌صبرعنایت‌فرماید.وان‌مرحوم‌را‌موردرحمتخود‌قرار‌دهد.
  • فرخنده بانو IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
    5 0
    الله پاک روحش را قرین رحمت و آرامش قرار دهد. چقدر تلخ بود این خبر
  • ... IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
    6 1
    خداوندمتعال ب خانوم مقانلو وخانواده ش صبر بده.... وپسرشون مورد مغفرت واسعه خداوند قرار بگیره... خیلیییییی ناراحت شدم بخدا😭😔
  • علی یاری IR ۰۸:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    1 0
    باسلام وعرض ادب.مرگ ناگهانی فرزند شما بسیار خانواده ماررا غمگین وناراحت کرد.مااز ته قلبمان به شما آقای خلیلیان وخانم مقانلو به شما تسلیت میگیم ودرغم شما شریکیم.انشاالله که سرتون سلامت باشد.غم بسیار بزرگی بود عزیزان.تسلیت.
  • تنها IR ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۲
    0 0
    خدا صبرت بده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید