کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پس از هفت روز مجددا به تهران برمی‌گردد.

زمان بازگشت کی روش به تهران اعلام شد

به گزارش سلام نو به نقل از خبرورزشی، کارلوس کی‌روش که پس از انتخاب به‌عنوان سرمربی تیم ملی ایران از نخستین روز اردو در تهران حضور یافت و تمرین شاگردان‌اش را زیر نظر گرفت، حالا با اتمام اردوی اتریش به پرتغال سفر کرده است.

کی‌روش به همراه دستیاران خود به مرخصی یک هفته‌ای رفته‌اند و قرار است در بازگشت مجدد به ایران، برنامه جدید تمرینی که برای ملی‌پوشان مدنظر دارد را اعلام کند تا طبق آن، برنامه مسابقات لیگ برتر نیز مشخص شود.

پیش از این مسؤول کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ اعلام کرده بود مسابقات لیگ برتر تا هفته دوازدهم در روز سیزدهم آبان‌ماه برگزار خواهد شد ولی با این وجود ممکن است این برنامه بازهم دستخوش تغییر شود.

تیم ملی فوتبال ایران روز نوزدهم یا بیستم آبان‌ماه در تهران یک مسابقه دوستانه مقابل یکی از تیم‌های حاشیه خلیج فارس برگزار می‌کند که بنابر این، به صورت قطعی یک هفته زودتر از این تاریخ لیگ برتر تعطیل خواهد شد ولی ممکن است بازهم زودتر از روز سیزدهم آبان بازی‌های دچار وقفه شود.

بنابر اعلام محمدمهدی نبی نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال، کارلوس کی‌روش اواخر هفته آینده به تهران برمی‌گردد و برنامه‌ریزی جدید فنی و زمان‌بندی تمرینی خود را اعلام می‌کند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید