ربنابر گفته سرهنگ حسین بساطی، فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان ۱۰ دستگاه خودرو و ۳ دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف و ۷ سارق طی ۲۴ ساعت گذشته در عملیات مأموران این فرماندهی دستگیر شدند.

۱۳دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی در اصفهان کشف شد

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، سرهنگ حسین بساطی بیان کرد: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان طی ۲۴ ساعت گذشته حین گشت زنی فعال و هدفمند در سطح حوزه های استحفاظی خود تعداد۱۰ دستگاه خودرو و۳ دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف کردند.

وی با بیان اینکه در این رابطه۷سارق خودرو و موتورسیکلت نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند افزود: وسایل نقلیه مکشوفه پس از شناسایی مالکان به آن ها تحویل داده شد.

فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان درپایان خاطر نشان کرد: مأموران فراجا برای حفظ امنیت و آرامش مردم از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد و با سارقان و برهم زنندگان نظم و امنیت جامعه قاطعانه و درچارچوب قانون برخورد می کنند و از شهروندان نیز انتظار داریم با رعایت توصیه‌های پلیسی و اقدامات پیشگیرانه راه سرقت را بر روی سارقان بسته و هرگونه موارد مشکوک را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید