بنابر گفته سرهنگ علیرضا پوربه، فرمانده انتظامی شهرستان فاروج ۴ قاچاقچی دستگیر و یک کیلو و ۸۲۰ گرم موادمخدر بلعیده شده توسط قاچاقچیان کشف شده است.

محموله محرمانه در معده قاچاقچیان

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، صبح امروز سرهنگ علیرضا پوربه، فرمانده انتظامی این شهرستان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر این فرماندهی تور ایست و بازرسی را جهت کنترل خودروهای عبوری در ورودی شهرستان فاروج به اجرا گذاشتند.

وی گفت: ماموران حین کنترل خودروهای عبوری به ۴ نفر مظنون شده که آنان را جهت بررسی و تحقیقات بیشتر به مقر پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان منتقل می کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان فاروج افزود: با بیان اینکه در بررسی های به‌عمل آمده مشخص شد این ۴ نفر اقدام به بلع موادمخدر نموده اند، بیان داشت: قاچاقچیان به بلع یک کیلو و ۸۲۰ گرم موادمخدر تریاک اعتراف و اظهار داشتند مواد مخدر را از استان های جنوب شرقی به مقصد خراسان شمالی بلع کرده اند.

سرهنگ پوربه در پایان تاکید کرد: اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی و همچنین اجرای تورهای ایست و بازرسی مقطعی نبوده و پلیس با جدیت با قاچاقچیان و توزیع کنندگان موادمخدر برخورد خواهد کرد.

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید