از فردا هشتم مهرماه، مسابقات المپیاد استعدادهای برتر به مدت یک‌ماه آغاز خواهد شد و ۴۷۸۱ دختر و ۶۵۱۵ پسر در این طرح استعدایابی حضور خواهند داشت.

استعدادهای برتر ورزش ایران از فردا استارت زده خواهد شد

به گزارش سلام نو به نقل از وزارت ورزش و جوانان، در این دوره از مسابقات ورزشکاران در ۲۸ رشته در دو بخش دختران و پسران به میزبانی استان‌های تهران، اصفهان، آذربایجان شرقی، یزد، مازندران، زنجان و همدان و با شرکت ۴۷۸۱ دختر و ۶۵۱۵ پسر در این طرح استعدایابی حضور خواهند داشت.

در استان تهران رشته‌های "تیراندازی، تیراندازی با کمان، شیرجه، واترپلو، اسکیت، وزنه‌برداری، گلف، کشتی آزاد و فرنگی و قایقرانی"، در استان آذربایجان شرقی رشته‌های "سه‌گانه و دوچرخه‌سواری"، در استان اصفهان رشته‌های "بسکتبال، بوکس، هندبال، تنیس روی میز و جودوی بانوان"، در استان زنجان رشته "سنگنوردی"، در استان مازندران رشته‌های "ژیمناستیک، والیبال و بدمینتون"، در استان یزد رشته‌های "شمشیربازی و هاکی" و در استان همدان رشته "ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای" برگزار می‌شود.

مراسم افتتاحیه این رقابت‌ها فردا به میزبانی سالن بسکتبال استادیوم آزادی برگزار می‌شود، هرچند که در سایر استان‌ها نیز مراسم افتتاحیه خواهد بود.

در این مراسم وزیر ورزش و جوانان، وزیر آموزش و پرورش، استاندار تهران، شهردار و شورای شهر تهران، رییس کمیته ملی المپیک و معاونین و مدیران کل ستادی وزارت ورزش و جوانان حضور خواهند داشت.

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید