۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۹
کد خبر: 55391026

میکل، هافبک سابق نیجریه‌ای چلسی، که ۱۱ سال در این تیم حضور داشته پس از ۱۸ سال فوتبال حرفه‌ای و ۳ قهرمانی در جام حذفی، قهرمانی لیگ اروپا و لیگ کاپ بازنشسته شد.

ستاره سابق چلسی بازنشسته شد

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، قهرمان دو دوره لیگ برتر انگلیس پس از ۱۸ سال فوتبال حرفه‌ای که ۱۱ سال آن را در استمفورد بریج سپری کرده بود بازنشسته شد. هافبک نیجریه‌ای جان اوبی میکل که در باشگاه کویت اس سی بازی می‌کرد سابقه بازی در میدلزبرو و استوک را هم در کارنامه داشت. وی در این باره در صفحه اینستاگرام خود نوشت: تمامی چیزهای خوب به پایان می‌رسند و برای فوتبال حرفه‌ای من آن روز امروز است. به ۲۰ سال گذشته نگاه می‌کنم و باید بگویم از تمامی دست آوردهایی که داشته‌ام راضی هستم. اما هیچ کدام از این‌ها بدون حمایت خانواده، مربیان، باشگاه‌ها، هم تیمی‌ها و از همه مهمتر هواداران با وفای من قابل دسترسی نبود. شما مرا در بالا و پایین‌هایم حمایت کردید، حتی روز هایی که نتوانستم انتظاراتتان را برآورده کنم. از همه شما ممنونم.

میکل در سال ۲۰۱۲ به همراه چلسی قهرمان اروپا شد. او ۳ قهرمانی در جام حذفی، قهرمانی لیگ اروپا و لیگ کاپ را در مدت حضور خود در چلسی در کارنامه دارد.

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید