باتوجه به یرگزاری بازی حساس تیم‌های استقلال و گل‌گهر سیرجان از هفته هفتم لیگ برتر، شاگردان قلعه‌نویی برای شکستن طلسم در حال آماده شدن برای رفتن به میدان هستند.

قلعه‌نویی طلسم را خواهد شکست ؟

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ایران، تیم گل‌گهر سیرجان روز شنبه میزبان استقلال تهران است. شاگردان قلعه‌نویی که با ۱۲ امتیاز در مکان دوم جدول رده‌بندی حضور دارند، مقابل مدافع عنوان قهرمانی به میدان خواهند رفت؛ تیمی که در ۵ تقابل اخیر، همواره مقابلش شکست خورده‌اند.

تقابل‌های امیر قلعه‌نویی با استقلال همواره از حساسیت‌های خاصی برخوردار بوده است. او که یکی از موفق‌ترین مربیان باشگاه استقلال به شمار می‌رود، ۲۹ بار نیز به عنوان سرمربی تیم حریف مقابل آبی‌پوشان قرار گرفته است. ۱۰ برد، ۱۴ باخت و ۵ مساوی حاصل این تقابل ها بوده و ژنرال در رویاروی سی‌ام به دنبال رقم زدن اول برد گل‌گهر مقابل مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر است.

نتیجه بازی رفت فصل گذشته دو تیم با رای انضباطی (۳-۰) به سود استقلال اعلام شد. در بازی برگشت هم آبی‌ها با نتیجه دو بر یک از سد گل گهر گذشتند. سه تقابل قبلی دو تیم نیز با برتری‌های (۲-۱،۲-۰ و ۲-۱) استقلال همراه بود.

با توجه به شرایط بالا استقلالِ ساپینتو کار سختی در سیرجان خواهد داشت و باید دید که شاگردان این مربی می توانند به روند بردهای متوالی خود مقابل گل‌گهر ادامه دهند یا این شاگردان قلعه‌نویی خواهند بود که می‌توانند بعد از ۵ باخت، برای اولین بار از استقلال، امتیاز بگیرند.

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید