برنامه کارلوس کیروش برای تاریخ بازگشا ملی پوشان موجب شد که سرمربی استقلال تهران از وضعیت پیش آمده برای تیمش گلایه کند.

کیروش صدای اعتراض ساپینتو را درآورد!

به گزارش سلام نو به نقل از خبرورزشی، تیم ملی سه شنبه شب در دومین دیدار تدارکاتی خود به مصاف سنگال رفت و تصور ساپینتو بر این بود که بازیکنان تیم ملی بلافاصله بعد از این بازی با پرواز چارتر به ایران باز خواهند گشت و می توانند در تمرین روز چهارشنبه تیم های باشگاهی حاضر شوند. اما بازیکنان تیم ملی بعد از بازی با سنگال ریکاوری را در اتریش انجام دادند و فردا شب به تهران باز خواهند گشت و می توانند از روز جمعه به اردوی تیم های باشگاهی ملحق شوند.

ساپینتو از این برنامه ریزی گله مند است و معتقد است کی روش در این شرایط باید باشگاه ها را بیشتر درک کند.

استقلال شنبه آینده یک بازی مهم در برابر گل گهر پیش رو دارد. استقلال سه بازیکن در اردوی تیم ملی دارد. سید حسین حسینی، ابوالفضل جلالی و صالح حردانی. از این جمع تنها صالح حردانی در اتریش بازی نکرد و دو بازیکن دیگر استقلال در ترکیب تیم ملی به میدان آمدند. ابوالفضل جلالی در بازی با اروگوئه و سید حسین حسینی در دیدار با سنگال.

جالب اینکه کی روش از باشگاه ها درخواست کرده در پایان هر هفته از بازی ها باشگاه ها ملی پوشان را در اختیار تیم ملی قرار دهند تا در کمپ تیم های ملی تمرینات ریکاوری را دنبال کنند. باید منتظر ماند و دید که در این زمینه آیا همه باشگاه ها به خصوص تیم های شهرستانی با تیم ملی همکاری خواهند کرد یا نه. طبق قانون باشگاه ها تنها موظف هستند ۷۲ ساعت پیش از فیفا دی بازیکنان خود را در اختیار تیم ملی قرار دهند و از سویی مصدومیت هر بازیکن در اردوی تیم ملی بیش از ۴ هفته طول بکشد باشگاه می تواند طلب غرامت کند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید