وزیر ارتباطات گفت: ما از فعالیت اپراتورهای ارائه دهنده خدمات اینترنت ماهواره ای که قواعد سرزمینی ایران را رعایت کنند استقبال می کنیم.

 وزیر ارتباطات: از راه اندازی اینترنت استارلینک استقبال می کنم
خبر راه اندازی اینترنت ماهواره ای استارلینک چند روزی است که دست به دست می چرخد. بعد از اعمال محدودیت های اینترنتی که به دنبال اعتراضات مردمی به در گذشت مهسا امینی اتفاق افتاد این خبر مخابره شد که قرار است اینترنت ماهواره ای برای مردم ایران فعال شود.

به گزارش سلام نو به نقل از فارس، به نقل از روابط عمومی واطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، عیسی زارع پور در حاشیه جلسه هیات دولت و در جمع خبرنگاران با اشاره به شایعه فیلترینگ اینستاگرام، گفت: شورایعالی فضای مجازی در این مدت جلسه‌ای نداشته که بخواهد درباره اینستاگرام نظری ارائه دهد. مرجع تصمیم گیری در این زمینه وزارت ارتباطات نیست و برخی محدودیت ها بنا به شرایط کشور و به تشخیص مراجع ذیصلاح در کشور ایجاد شده و برداشته شدن این محدودیت ها بر عهده مرجعی است که محدود شدن آن را ابلاغ کرده است.

وی همچنین درباره پیام‌رسان ها و شبکه های اجتماعی داخلی هم افزود: این روزها وزارت ارتباطات به صورت شبانه روزی در حال فراهم کردن زیرساخت های سخت افزاری لازم و حمایت از افزایش کیفیت و سرعت پلتفرم های داخلی است.

وزیر ارتباطات در پاسخ به سوالی در مورد فعال شدن دسترسی به اینترنت ماهواره ای در کشور گفت: ما از فعالیت اپراتورهای ارائه دهنده خدمات اینترنت ماهواره ای که قواعد سرزمینی جمهوری اسلامی ایران را رعایت کنند استقبال می کنیم.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید