بنابر گفته کالیدو کولیبالی مدافع چلسی و یکی از سرشناس‌ترین بازیکنان سنگال، این تیم بازی سختی در مقابل تیم آسیا داشته و به تساوی بسنده کرده است.

مدافع چلسی به قدرت تیم ملی ایران اعتراف کرد

به گزارش سلام نو به نقل از فرارو، مدافع چلسی و عضو تیم ملی سنگال به تحلیل توقفشان مقابل ایران پرداخت.

تیم ملی فوتبال کشورمان شب گذشته در دومین بازی دوستانه اش مقابل سنگال قرار گرفت و این بازی با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

کالیدو کولیبالی مدافع چلسی و یکی از سرشناس‌ترین بازیکنان سنگال بعد از این تساوی، گفت: جای تاسف دارد که در این مسابقه پیروز نشدیم که به سختی توانستیم دروازه را باز کنیم. در نیمه اول موقعیت‌های زیادی به دست آوردیم، اما نتوانستیم از آن‌ها استفاده کنیم.

وی افزود: فکر می‌کنم در نیمه اول مقابل تیمی افت کرده بازی خوبی انجام دادیم. در نیمه دوم عملکرد ایران کمی بهتر شد و آمد تا از ما امتیاز بگیرد. جای تاسف دارد که وقتی می‌خواستیم با پیروزی بازی را ترک کنیم با دریافت گل بازی را واگذار کردیم. هنوز کار برای انجام دادن وجود دارد و ما می‌دانیم که چطور برای جام جهانی آماده شویم و مقابل هلند بازی کنیم.

مدافع چلسی در پایان به تمجید از شاگردان کی‌روش پرداخت و گفت: بازی سختی را مقابل بهترین تیم آسیا انجام دادیم. پیش از این شاهد بوده ایم که ایران بازی‌های خوبی را مقابل حریفان بزرگ انجام داده است. در این دیدار سعی کردیم برنده شویم، اما به تساوی بسنده کردیم. ما مثل یک خانواده هستیم. همه متحد هستند. مهم این است که از رنگ سنگال به خوبی دفاع کنیم. امیدوارم در جام جهانی به همه نشان دهیم که تیم بزرگی هستیم و یکی از بهترین تیم‌های جهان هستیم.

شاگردان کارلوس کی روش در اولین بازی دوستانه خودشان در اردوی اتریش مقابل اروگوئه پرستاره برد یک بر صفر ارزشمندی را کسب کرده بودند.

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید