از امروز آخرین مرحله اردوی تیم ملی  تپانچه پیش از اعزام به مسابقات جهانی و کسب سهمیه المپیک در مصر در سالن آزادی آغاز شد و تا زمان اعزام تیراندازان به مسابقات جهانی مصر ادامه خواهد داشت.

دور پایانی اردوی تیم ملی با ۱۳ تیرانداز آغاز  شد

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، آخرین مرحله اردوی تیم ملی تپانچه پیش از اعزام به مسابقات جهانی و کسب سهمیه المپیک در مصر از امروز، ۶ مهر ماه در سالن ۸۰ خط سایت تیراندازی آزادی آغاز شد. همچنین اردوی تیم ملی تفنگ نیز ۴ مهر ماه با حضور ۷ تیرانداز از سر گرفته شد.

در این مرحله از اردو مهیار صداقت، پوریا نوروزیان، امیر محمد نکونام، نجمه خدمتی، الهه احمدی، فاطمه کرم زاده و فاطمه امینی در رشته تفنگ و جواد فروغی، سجادپورحسینی، محمد رسول عفتی، گلنوش سبقت‌الهی، هانیه رستمیان و مینا قربانی نیز در تپانچه دعوت شده‌اند.

این مرحله از اردو تا زمان اعزام تیراندازان به مسابقات جهانی مصر ادامه خواهد داشت.

مسابقات جهانی تیراندازی در رده سنی بزرگسالان و جوانان از ۲۰ مهر تا ۶ آبان ماه در مصر برگزار می‌شود و ایران با ۱۹ تیرانداز ( ۱۳ نفر در بزرگسالان و ۶ نفر جوانان) راهی این رقابت‌ها خواهد شد.

مسابقات جهانی مصر نخستین مرحله مسابقات توزیع سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس محسوب می‌شود. چهار تیرانداز نخست در هر ماده جواز حضور در المپیک را کسب خواهند کرد.

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید