بنابر گفته سهیل مهدی و منصور قنبرزاده، تیم استقلال یکی از تیم‌های پر ملی‎پوش است و سازمان لیگ با تصمیمات کی‌روش همراه شده است.

ساپنتو و کی‌روش در دو جبهه مخالف

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، اظهارات اخیر سهیل مهدی و منصور قنبرزاده در خصوص بازیکنان ملی پوش شاغل در لیگ برتر به شکلی است که برخی باشگاه ها با تعداد بالای ملی پوش دچار چالش می شوند. از جمله تیم هایی که می تواند ملی پوشان زیادی داشته باشد تیم استقلال است. طبق آنچه مهدی اعلام کرده پس از برگزاری هر هفته از مسابقات لیگ برتر، ملی‌پوشان تیم ها ۲ روز ریکاوری را زیر نظر کیروش انجام می دهند و ۳ روز بعدی را در اختیار باشگاهشان خواهند بود.

در این خصوص تلاش کردیم با ساپینتو گفت و گو کنیم و از موضع او برای این فرمان اخیر سازمان لیگ مطلع شویم اما امکانش فراهم نشد و این مربی اظهار نظر در این خصوص را به بعد از جلسه با کیروش موکول کرد. البته باشگاه استقلال در نظر دارد تا جام جهانی با تیم ملی تعامل داشته باشد، تا جایی که این باشگاه به رکنا ورزشی اعلام کرد: استقلال ارتباط خوبی با تیم ملی دارد و هدف ما کمک به تیم ملی است. با توجه به این که باشگاه استقلال هر کاری از دستش بر بیاید برای کمک به تیم ملی انجام می دهد. قطعا در مورد ملی پوشان در صحبتی که در ادامه بین کیروش و ساپینتو انجام می شود تصمیم می گیریم و به توافق در این خصوص می رسیم.

کی‌روش و ساپینتو توافق خواهند کرد؟

در همین خصوص بدانید که باشگاه استقلال جویای نظر ساپینتو شده و این باشگاه طبق صحبتی که با سرمربی تیم داشت به این نتیجه رسید که تا مشخص نشدن تعدا ملی‌پوشان استقلال و برنامه کامل تمرینی کیروش نمی توان اظهار نظر کرد. با این حال از آنجا که همه هدف و برنامه باشگاه استقلال برقرارری تعادل و کمک به تیم ملی است و هر کمکی که در جهت تقویت تیم ملی باشد کوتاهی نمی کنند. البته جزئیات این تعامل بعد نشست کیروش و ساپینتو مشخص می شود و به توافق می رسند.

در واقع باشگاه استقلال نمی داند اصلا چند بازیکن ملی پوش دارند. از اینرو باید بدانند کیروش آن شش بازیکنی که ابتدا خط زد را می خواهد یا این چند نفری که باقی ماندند؟ از طرفی لازم است بدانند برنامه ای که کی روش برایشان در نظر دارد چیست و آنها دقیقا چند روز آنها را در اختیار دارد و اگر بازی ها به شکلی باشد که این باشگاه بتواند سه روز بازیکنان را در اختیار داشته باشد مشکلی پیش نمی آید. در واقع از آنجا که کی روش و ساپینتو هم زبان هستند باشگاه استقلال تصمیبم گیری در این مورد را به بعد از مذاکره این دو مربی موکول کرد.

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید