سردار احمدعلی گودرزی فرمانده مرزبانی انتظامی کشور، از شناسایی و انهدام یک تیم تروریستی در آذربایجان شرقی خبر داد و گفت: امنیت و اقتدار کامل در مرزهای کشور وجود دارد.

یک تیم تروریستی در کشور منهدم شد + جزییات

به گزارش سلام نو به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده مرزبانی انتظامی کشور با بیان اینکه هر گونه تحرک در آن سوی مرزها را رصد می‌کنیم، گفت: به تازگی یک تیم تروریستی توسط مرزبانان هنگ مرزی خداآفرین در استان آذربایحان شرقی منهدم شد.

سردار احمدعلی گودرزی در بازدید از یگان‌های مرزی هنگ خداآفرین در جمع خبرنگاران با اشاره به توان دفاعی و اطلاعاتی بالای مرزبانان، گفت: تمام مرزهای کشور زیر رصد اطلاعاتی و عملیاتی مرزبانی قرار دارند.

وی اضافه کرد: با ارتقاء آموزش های تخصصی به مرزبانان و استفاده از تجهیزات نوین در کنار ایمان مرزنشینان، امروز امنیت و اقتدار کامل در مرزهای کشور به خصوص شمال و شمال غرب کشور وجود دارد.

فرمانده مرزبانی فراجا با بیان اینکه با هر گونه تردد غیرقانونی و اقدام مسلحانه در مرزهای کشور به شدت برخورد می‌کنیم و پاسخ ما به متجاوزان سخت و کوبنده خواهد بود، افزود: اخیرا یک تیم تروریستی هفت نفره به همراه تجهیزات نظامی و مقادیری سلاح و مهمات توسط مرزبانان هنگ مرزی خداآفرین در استان آذربایجان شرقی منهدم شد.

گودرزی همچنین به عملیات موفق‌آمیز دیگر مرزبانان در مرزهای استان آذربایجان غربی اشاره کرد و گفت: مرزبانان مجاهد هنگ مرزی ارومیه با انجام اقدامات پیچیده اطلاعاتی و رصد شبانه روزی معابر مرزی، در شرایط بسیار سخت و نامساعد جوی موفق شدند در منطقه آلوده به اشرار و عناصر ضد انقلاب ۳۰ قبضه سلاح شکاری را قاچاقچیان کشف و آنها را زمین‌گیر کنند.

گودرزی ضمن تذکر به کشورهای همسایه با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران، کشوری با ثبات و مقتدر است، افزود: به همسایگان‌مان توصیه می‌کنیم اجازه ندهند اشرار از خاک آنها علیه کشور ما اقدام کنند.

وی با اشاره به تحرکات اخیر در پشت مرزهای کشورمان گفت: ما در چند روز اخیر یک تیم تروریستی را که به داخل کشور نفوذ کرده بود، در کوتاه‌ترین زمان ممکن با کمک نیروهای نظامی و امنیتی شناسایی و به طور کامل منهدم کردیم.

فرمانده مرزبانی انتظامی کشور تصریح کرد: اشراف اطلاعاتی خوبی در مرزهایمان داریم و این اشراف باعث شده در طول مرزهای هشت هزار و ۷۵۵ کیلومتری کشور، امنیت و ثبات برقرار باشد.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید