فاطمه محمدبیگی عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، درباره آخرین وضعیت پیگیری پرونده مهسا امینی گفت: مهسا امینی ۱۷ بار به متخصص مغز و اعصاب مراجعه کرده بود.

یک نماینده مجس: مهسا امینی بارها به متخصص مغز و اعصاب مراجعه کرده است

به گزارش سلام نو به نقل از فارس، فاطمه محمدبیگی عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در اجتماع مردم شهرستان البرز در محکومیت اتفاقات اخیر با اشاره به صحبت‌های حقوق بشری رئیس جمهور در نیویورک و پاسخ به آن‌ها در مسئله مهسا امینی اظهار کرد: رئیس جمهور بیان کرده بود که خود شما ۸۰ زن را توسط پلیس کشتید اگر راست می‌گویید پاسخگوی آن موضوعات باشید چرا که در کشورمان محکمه عدل و عدالت داریم.

وی افزود: قوه قضائیه، کمیسیون اصل ۹۰ مجلس و هیات‌های حقیقت یاب و بی طرف به خوبی پیگیر مسائل حقوقی پیش آمده هستند؛ هفته گذشته کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس از سوی رئیس مجلس مامور به پیگیری پرونده مهسا امینی شده بود که تمام گزارش‌های پزشکی را شنیدیم. هیچ گونه گزارشی مبنی بر ضرب و جرح و شتم این خانم وجود نداشت و سابقه ۱۷ بار مراجعه ایشان به متخصص مغز و اعصاب موجود بود که در دفترچه تامین اجتماعی و سامانه الکترونیکی سلامت درج شده است.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پرونده کودکی مهسا امینی از بیمارستان مربوطه اخذ و به مجلس آورده شد و حاضرین و کسانی که در ماشین بودند شهادت دادند که هیچ اتفاقی از نیروی انتظامی برای این خانم رخ نداده این در حالی است که گزارش را منتشر و با جراید مصاحبه کردیم، اما از دختری که خانواده اش داغدار بودند به بی شرمانه‌ترین شکل سواستفاده کردند و جریانات از پیش ترتیب داده شده برنامه خود را پیاده و ملت را داغدار جوانان دیگری کردند.

محمدبیگی اضافه کرد: به نمایندگی از بانوان اعلام می‌کنیم که بر سر حجاب، ارزش‌های اسلامی، پرچم مقدس جمهوری اسلامی، لبیک یا حسین و چادر و عفافمان هستیم و با هیچ احدی، گروهی، حزبی و جریانی معامله نمی‌کنیم و لحظه‌ای از ارزش‌های قرآنی و حجاب که بارها در قرآن بر حجاب تاکید شده با مسامحه رفتار نمی‌کنیم.

۳۴ دستگاه مسئول قانونی عفاف و حجاب هستند

وی ۳۴ دستگاه را مسئول قانونی عفاف و حجاب دانست و خاطرنشان کرد: حاصل ترک فعل‌ها و کم کاری‌های دستگاه‌ها موجب شده بر سر نیروی انتظامی آوار شود و این نیروی خدوم در مقابله با مظاهر فساد با مشکل مواجه شود. آیا روا نیست دستگاه‌های تربیتی همچون آموزش و پرورش، علوم، ارشاد و... به عرصه بیایند؟

این نماینده مجلس اذعان کرد: با استفاده از هنر انقلاب، ابزارهای ابتکاری و طرح‌های نو لازم است در ترویج فرهنگ حجاب و عفاف گام برداشته شود؟ از دستگاه قضایی درخواست می‌شود علاوه بر رسیدگی مسائل حقوقی اخیر در مقابله با اغتشاشگران، جبران ضرر، زیان کسب و کارها و آسیب به اموال عمومی و جان و مال و ناموس مردم پیگیر احقاق حق مردم باشند.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی افزود: دشمن آرام نمی‌گیرد چرا که شاهد پیشرفت‌ها و موفقیت‌های ملت ایران است. امروز جوانان با حرکت بر لبه دانش، ایجاد شرکت‌های دانش بنیان و اقتصاد نو و دانش بنیان در حال طی مسیر اقتصادی کشور به سمت و سوی مناسب هستند. با پیوستن به پیمان شانگ‌های در حال تغییر موازنه اقتصادی جهانی هستیم و کاهش ارز دلار را رقم زده ایم. پیمان‌های دو، سه و چند جانبه با همسایگان به خاطر دیپلماسی ملت و خارجی قوی دولت سیزدهم به جایی رسیده که قادر است بهترین پیمان‌های اجتماعی، اقتصادی و سیاسی منطقه‌ای را رقم بزند که به مذاق دشمنان خوش نیامده است.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید